2 iš geriausių būdų, kuriuos kada nors buvau prisiminęs apie savo svarbiausius prioritetus

Visi pradeda nuo geriausių ketinimų. Vis dėlto, kaip dažnai mes pamirštame dėmesį savo prioritetams? Atsakymas yra tas, kad net ir geriausi atlikėjai gali sutelkti dėmesį. Geros naujienos yra tai, kad yra keletas greitų triukų, kuriuos kiekvienas gali naudoti, kad nustotų pamiršti savo prioritetus.

Pirmenybinės piramidės pratybos

Visi žinome, kad geriausi atlikėjai praktiškai yra priklausomi nuo meditacijos. Bet ar žinojote, kad galite naudoti meditaciją, kad geriau atsimintumėte savo svarbiausius prioritetus? Štai kaip:

  • Iš visų dalykų, kuriuos reikia atlikti, pasirinkite tik tris. Geriausia, jei į juos tikrai bus atkreiptas dėmesys.
  • Sėdėdami ar atlikdami pėsčiųjų meditaciją, mintyse išdėstykite šiuos prioritetus piramidės pavidalu.
  • Mintyse juos mintyse pasukite, kad „patikrintumėte“ prioriteto lygį

Pavyzdžiui, tarkime, kad trys jūsų prioritetai buvo skirti valandai rašyti, skambinti verslui ir paskelbti naują vaizdo įrašą. Mintyse keisite šiuos prioritetus ir kiekvieną kartą paklauskite, ar užduotis pasiekia aukščiausią poziciją tikrai pirmiausia reikia padaryti.

Šis pratimas susijęs su tuo, ką mokslininkai vadina kognityviniu perjungimu, ir įrodyta, kad jis gerina kritinio mąstymo įgūdžius. Geriausia dalis? Jei tai praktikuosite nuolat per 90 dienų, tai greičiausiai taps nuolatiniu įpročiu. Jums nereikės to prisiminti, nes būsite teigiamai priklausomi nuo pratimo.

Todėl būsite išmokyti sutelkti dėmesį į tai, kaip dažnai tikrinti savo prioritetus. Mes žinome, koks galingas bandymas gali būti rezultatų gerinimas, todėl mėgaukitės atnaujinta šios praktikos sėkme.

„Pirmas žingsnis į sėkmę yra žinoti savo prioritetus.“ – Aspesh

„To-Do List“ atminties rūmai

Žinoma, visi prioritetai pateikiami su atskirais veiksmais, kuriuos reikia atlikti. Kad tai būtų lengva ir smagu, siūlau senovinę atminties techniką, vadinamą „Atminties rūmais“. Paprasčiau tariant, norėdami naudoti šį mnemoninį įrenginį, užimkite bet kurią jums pažįstamą patalpą ir įsivaizduokite ją.

Tai gali būti bet koks jūsų pasirinktas kambarys. Tiesą sakant, tai nebūtinai turi būti visas kambarys. Lengvai galite tiesiog naudotis savo namų biuro stalu. Pasirinkę ką nors, šiame kambaryje pateikiate asociacijas, kurios padės prisiminti dalykus, kuriuos turite padaryti.

Tarkime, kad jūs nusprendžiate, kad svarbiausia yra paskelbti naują vaizdo įrašą. Veiksmai yra šie:

  • Įrašykite vaizdo įrašą ir įkelkite į „YouTube“
  • Pridėti pavadinimą ir žymas
  • Parašykite aprašymą
  • Įtraukite į savo tinklaraštį ir paspauskite „publish“

Norėdami prisiminti šiuos veiksmus, galite juos tiesiog užrašyti. Bet tai atima iš jūsų naudingą atminties pratimą. Be to, tai nepadės lavinti procedūrinės atminties, kad ji tobulėtų, todėl jūs nuolat darote veiksmus beveik autopilotu. Taip pat įrodyta, kad ši technika padidina dėmesį ir susikaupimą, todėl jos naudojimas yra naudingas.

Dėl šios priežasties aš labai rekomenduoju įkurti asociacijas „Atminties rūmuose“ aplink jūsų darbo vietą. Kaip šitas:

Šiame pavyzdyje aš naudoju rašomojo stalo sienas ir kampus, kad pritvirtinčiau asociacijas.

  • Kampe plūduriuojantis „YouTube“ logotipas leidžia lengvai prisiminti filmavimą ir vaizdo įrašo įkėlimą
  • Lipdomosios pastabos pridėjimo prie kompiuterio ekrano vaizdas padeda prisiminti, kaip pridėti pavadinimą ir žymas
  • Rašomoji mašinėlė kitoje sienos dalyje padeda sukelti poreikį parašyti aprašą
  • „WordPress“ sąsajos vaizdas padeda prisiminti paskutinį paskelbimo žingsnį

Kad šios asociacijos būtų įsimintinos, norite jas šiek tiek perdėti. Tai taip pat gali padėti jiems bendrauti tarpusavyje. Pavyzdžiui, „YouTube“ logotipas gali plakti kaip širdis ir išreikšti meilę lipnioms pastaboms. Rašomosios mašinėlės raktai gali nukristi ir pliaukšėti ant „WordPress“ ekrano.

Tokiu būdu išplėtodami vaizdus, ​​jūs sukuriate grandinę tarp asociacijų, kuri kiekvieną dalį paverčia dar įsimintinesne. Iš esmės taip žmonės „Memory Palace“ techniką naudoja tūkstančius metų. Dabar jūs žinote, kaip tai padaryti, kad taip pat sutraiškytumėte savo tikslus.

Akivaizdu, kad ši technika tinka ir paprastoms, ir sudėtingoms, daugiapakopėms užduotims atlikti. Apgaulė yra pradėti ir praktikuoti ją pakankamai nuosekliai, kad galėtumėte išsiugdyti atminties įpročius ir susieti tuos naujus įgūdžius su veiksmu.

„Jei tai yra prioritetas, rasite būdą. Jei ne, rasite pasiteisinimą “. – Jimas Rohnas

Ilgalaikio įgyvendinimo įgūdžių derinimas

Niekas nevyksta per naktį, ir daugelis žmonių nėra įpratę valdyti savo proto, kaip ką tik pasiūliau. Naudojant tokius pratimus ir procesus yra normalu būti surūdijusiam. Norėdamas lengviau atsikratyti, siūlau pirmąsias 90 dienų laikyti žurnalą. Tokiu būdu jūs ne viskuo žongliruojate mintyse. Taip pat galite naudoti žurnalą, norėdami nupiešti „Memory Palace“ kaip paprastą kvadratą. Tai padeda ugdyti pažangesnius erdvinės atminties gebėjimus.

Nėra patarimų, kaip tiksliai tvarkyti žurnalą, todėl geriausia eksperimentuoti. Tokiu būdu jūs taip pat suteikiate sau dovaną tyrinėti ką nors naujo ir sužinoti, kokie metodai jums labiausiai tinka. Ši savęs optimizavimo forma visada yra labai asmeniška, net jei už jos esantis smegenų mokslas iš esmės yra vienodas visiems.

Galiausiai apsvarstykite galimybę naudoti šiuos įgūdžius kaip maratoną, o ne lenktynes. Prieš tai žinodami suprasite, kad išsiugdėte neįtikėtiną ištvermę. Jums bus malonu, kad jūs lavinote savo vaizduotę ir atmintį, kad padėtumėte nuosekliai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *