3 gyvenimo keitimo pamokos, kurias sužinojau pradėdamas „YouTube“ kanalą

Kaip ir aš, daugelis iš jūsų turite „YouTube“ kanalų, kurie sėdi rinkdami dulkes, nes mes tiesiog nežinojome, ką su jais daryti. Be to, būti turinio kūrėju ir „YouTuber“ yra sunkus darbas ir tai gali sustiprinti visa tai, kas gera ar bloga jūsų gyvenime. Mano kanalas gyvuoja nuo 2008 m., Bet nieko nežinojau apie žinutės bendrinimą, nes nemaniau, kad tokį turiu. Bet kai pradėjau eiti į savo kanalą „all-in“, pradėjau išmokti keletą sunkių, bet reikalingų pamokų apie tai, ko reikia norint išaugti į tokį žmogų, kuris turi sėkmingą verslą ir kanalą.

Turinio kūrimo procesas gali daug ką atskleisti apie žmogų ir jo požiūrį į pasaulį. Tad nenuostabu, kad iš tikrųjų pradėjus kurti „YouTube“ kanalą, kilo iššūkis man ir mano žemai savivertei. Juk kokia buvo mano žinia? Kodėl kam nors tektų mane stebėti?

Čia yra trys pamokos, kurias išmokau išėjęs į savo „YouTube“ kanalą:

1. Tai ne apie mane

Tai yra viena sunkiausiai išmokstamų dalykų gyvenime. Aš esu iš tų žmonių. Perfekcionizmas ir kiti nerimo variantai leistų mums pagalvoti, kad mūsų turinio sėkmė bet kokia forma yra susijusi su mumis, kūrėju. Tai tikrai ne. Nors turinys gali būti mūsų pranešimo būdas, mes esame žinutė, o ne žinutė. Atsiimdamas žinutę iš savęs, galiu geriau atsakyti į žiūrovų klausimus ir iš tikrųjų pateikti tokio turinio, kokio žmonės ieško internete.

„Pateikiamas turinys yra parduodamas turinys“. – Marie Forleo

2. Niekam nerūpi, kas aš esu

Ši pamoka labai įskaudino, aš nemeluosiu. Gyvename labai į save orientuotoje visuomenėje, kurioje vojerizmas ir realybė leistų manyti, kad mūsų kasdienybė yra pakankamai įdomi norint sukurti sėkmingą verslą. Griežta realybė yra ta, kad niekas nežino, kas aš esu, ir nesu pakankamai garsi, kad kam nors iš tikrųjų rūpėtų, ką aš kasdien darau. Štai kodėl naujiems „YouTube“ naudotojams, turintiems tinklaraščius, ir tinklaraštininkams, turintiems gyvenimo būdo tinklaraščius, sunku sulaukti sėkmės greičiau nei kitiems turinio kūrėjams. Vartotojai, norėdami rasti savo problemų sprendimus, yra prisijungę. Taip, jie taip pat nori pasilinksminti, bet jūs turite išspręsti jų problemas.

Daugelis garsių „YouTube“ naudotojų, turinčių vlog’us, arba turintys TV realybės šou, yra žmonės, jau turintys tam tikrą įtakininko ar įžymybės statusą. Juose yra kažkas tikrai unikalaus, kuris pritraukia auditoriją. Vis dėlto jie taip neprasidėjo. Šie žmonės pradėjo kurti prekės ženklą apie vieną dalyką, kurį jie gerai išmanė, ir tikrai gerai aptarnauti vieną auditoriją. Tik atlikę visa tai, jūs gausite privilegiją kalbėti apie viską, kas jums patinka, ir žmonėms iš tikrųjų rūpėti tuo, ką turėjote pusryčiams ar ką valgote per dieną.

Kai kuriate tą vaizdo įrašą apie naujausio produkto peržiūrą, apie kurį mano auditorija ieško informacijos, suprantu, kad jie gali manęs nepažinti, bet žino produktą. Pasinaudodamas recenzuojamo produkto ar įžymybės, su kuria nesutiksiu, ar knygos, kurios ketinu apžvelgti, pavadinimo atpažinimu sukuriu abiem pusėms naudingą situaciją. Aš gaunu nuomonę (o gal ir prenumeratorių) ir jie gauna atsakymus į savo klausimus. Visi laimingi.

3. Tarnaukite auditorijai

Galutinis dėlionės gabalas yra tikriausiai pats svarbiausias. Kaip jau sakiau anksčiau, manimi niekas iš tikrųjų nesirūpina, nes nepažįsta manęs. Ne todėl, kad nesu vertas žmogus, tiesiog žiūrovas turi problemų ir ieško sprendimo, o ne mano svarstymų apie naujausius „Nike“ batelius ar mano šuns batus.

Kaip turinio kūrėjai ir verslo savininkai, turime prisiminti, kad mūsų darbas yra tarnauti. Ką mes darome, jei nesiūlome kažkieno problemos sprendimo. „YouTube“ yra paieškos sistema ir žmonės ieško atsakymų į konkrečius klausimus. Pateikdami tuos atsakymus galite padidinti jų galimybę susipažinti su jumis, kaip ir jūs, pasitikėti jumis ir tada pirkti iš jūsų.

„Turime nustoti pertraukti tai, kas domina žmones, ir būti tuo, kuo žmonės domisi“. – Craigas Davisas

Tarnauti auditorijai iš tikrųjų reiškia žiūrėti už savęs ir nekurti savanaudiško turinio. Ne mano darbas yra sukurti turinį, kurį noriu pamatyti, o sukurti turinį, kurio ieško mano auditorija. Kas juos palaiko naktį? Kodėl jie internete ieško atsakymų? Tikrai galiu įpinti savo istoriją ir pranešimą į tuos atsakymus, tačiau turinys pirmiausia turi tarnauti auditorijai. Be auditorijos jūs tiesiog šaukiate vakuume.

Ir nors man teko daug kartų perorientuoti savo „YouTube“ kanalą, vienintelė priežastis, dėl kurios per pastaruosius 4 metus nesu nuoseklus turinio kūrime, yra tai, kad aš nuplėšiau auditorijos dėmesį ir padėjau jį sau. Nors norėčiau turėti sėkmingą verslą ir kad mano „YouTube“ kanalas būtų šios lygties dalis, turiu nepamiršti tarnauti pirmiausia.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *