3 mąstymo taktikos, kurias galite pasiskolinti iš ekstremalaus sporto sportininkų

Žinoma, kad ekstremalaus sporto sportininkai turi plieninių nervų. Nuo drąsių judesių tarp uolų iki 2 ir 3 pasisukimų ir pasisukimų ant uolų kieto sniego, profesionalūs slidininkai kasdien susiduria su, atrodo, neįveikiamomis kliūtimis. Jie yra tarp mažos elito grupės, atliekančios žmones, kurie nuolat susiduria su pavojais ir mirtimi. Apklausęs daugiau nei 30 profesionalių slidininkų ir jų trenerių per pastaruosius 3 metus, aš rasiu keletą bendrų gijų tarp jų prisitaikymo prie pavojaus ir galybės.

Nesvarbu, kokios sėkmės siekiate, mąstysena bus lemiamas veiksnys. Kartais įprastos „įprastos“ mąstysenos strategijos tam tikriems žmonėms neveikia. Aš nesu tas, kuris greitai įsitraukia į įprastą meditaciją, tačiau kai kuriems žmonėms tai yra maža dangaus skiltelė. Aš turėjau pažvelgti į tai, kas sukuria sėkmę „normaliems“ žmonėms, ir iš to pritaikyti savo.

Čia rasite 3 strategijas, pritaikytas apklausus daugiau nei 30 profesionalių sportininkų ir jų trenerių, kurios padės sukurti mąstysenos įprotį, kuris veikia, tačiau yra „kitoks“, nei rekomenduotų dauguma žmonių.

1. Judanti meditacija

Daugelis mąstysenos trenerių pirmiausia nukreips proto stebėjimą. Dažniausiai tai daroma atkreipiant dėmesį į kvėpavimą, kuris yra patikrintas nukreipto dėmesio metodas, padedantis praktikui įžvelgti savo mintis. Dažnai žmonės praneš apie didesnę ramybę ir lengvumą dėl neprisirišimo prie dalykų, kurie anksčiau galėjo sukelti sutrikimų.

Kaip jau sakiau anksčiau, meditacija man yra sunkus įprotis formuotis, kad ir kaip stengčiausi. Taigi turiu prisitaikyti ir pastebėjau, kad daugelis šių sportininkų daro tą patį. Meditacija – tai ne tik sėdėjimas sukryžiavus kojas, bandant ištuštinti mintis. Meditacija yra nukreipti dėmesį į vieną dalyką ir nukreipti dėmesį į tą vienintelį dalyką, kai jis slenka.

Mūsų dėmesys skirtas nukrypti ir ieškoti stimuliacijos pabudus. Bet kokio tipo meditacija padeda mums patobulinti įgūdžius nukreipti dėmesį į vieną vietą. Kadangi dėmesys yra lankstus ir nukreipiamas pralaidumas, kurį mūsų dienomis pritraukia santykiai, kasdienybė, darbas … jūs tai įvardijate, yra žmonių, kurie varžosi dėl mūsų dėmesio, todėl mes turime patobulinti savo dėmesį.

Dauguma šių sportininkų apibūdina save atliekančius tam tikrą meditaciją, tačiau dažnai girdėjau, kad jie stengėsi ramiai sėdėti, kai praktikavo meditaciją. Jie pasitelkė judančią meditaciją, kad padėtų nukreipti dėmesį ir nuraminti hiperaktyvius kūnus. Esame suprojektuoti judėti, tačiau vis tiek 8 ir daugiau valandų per dieną sėdime ant biuro kėdžių, kad tik šoktume į automobilį ir sėdėtume namo.

Derindami judėjimą ir meditaciją, šie sportininkai sugeba padaryti du galingus dalykus savo mąstysenai;

  1. Sukurkite dėmesio raumenį
  2. Sukurkite pagreitį iš jų kasdienybės

Daugeliui sportininkų ir verslininkų vaikščiojimas ir joga tampa itin galinga judančios meditacijos forma, leidžiančia išspausti, sutelkti dėmesį ir leisti kurti savo kasdienybę pagal savo asmeninius poreikius. Jei stengiatės pamatyti kokių nors rezultatų naudodamiesi įprastomis dėmesingumo ir meditacijos strategijomis, išbandykite tai, ką daro ekstremalaus sporto sportininkai, derinkite tai su judesiu. Ne visi yra vienodi, leiskite sau pritaikyti standartines strategijas, kad jos būtų jums naudingos.

„Jei matote čia ir turite pakankamai drąsos kalbėti, tai įvyks. Žmonės tiki tam tikrais dalykais, tačiau jie pasilieka sau, jų ten neišdeda. Jei tikrai tuo tiki, jei tampi balsus, sukursi tą traukos dėsnį ir jis taps realybe “. – Conoras McGregoras

2. Nukreiptas smalsumas / periferinė logika

Kartais mums reikia periferinio mąstymo. Ekstremalaus sporto atletai demonstruoja išskirtinę periferinės logikos formą ir nukreiptą smalsumą. Kas gali būti „nukreiptas smalsumas“? Kreipiamas smalsumas yra pratęsimo įgūdis, kuris lavinamas aistringai neriant į temą. Vienas iš pavyzdžių galėtų būti tai, kad slidininkai buvo apsėsti skirtingų būdų pasisukti ore per kliūtis. Tai yra nukreipto dėmesio ir smalsumo į vieną kliūtį pavyzdys ir sukurtas beveik neribotas būdų atlikti triukus nuo kliūčių variantas.

Slidininkams patyrus nesėkmę, jie gauna daug neigiamų atsiliepimų skausmo pavidalu ir vis dėlto leidžia savo nukreiptam smalsumui sugrąžinti juos į kliūtį, kad išsiaiškintų, kaip pasiekti sėkmės. Tą akimirką gali švęsti visi, kurie sunkiai dirba, siekdami didelio tikslo.

Tai atsparumo veiksmas, kurį palengvina smalsumas. Ne visada sėkmę matome iš karto. Kreipiamas smalsumas gali padėti sugrąžinti dėmesį į temą ir užduoti tokius klausimus:

  • Kas nutiko?
  • Kodėl tai suklydo?
  • Kas galėjo leisti, kad jis eitų teisingai?

Šie klausimai, kuriuos sąmoningai ir nesąmoningai užduoda ekstremalaus sporto sportininkai, turėtų būti sėkmės ir atsparumo pamoka. Nenuleiskite rankų, klauskite, kaip gali būti kitaip ir geriau.

Gerai, o kaip bus su periferine logika? Periferinė logika yra tik nukreipto smalsumo pratęsimas. Kalbant apie slidininko patirtį, tai atsakymas į klausimą: „Ką aš turiu padaryti, kad tai pavyktų?“

Dažnai atsakymas į šį klausimą yra šalia to, kur mes ieškome. Kartais mes turime prieiti prie kliūties visiškai kitu kampu, tačiau pernelyg dažnai nedidelis pakoregavimas labai pakeis trajektoriją ir sėkmės rodiklį. Pagalvokite apie tai kaip apie „mini pasisukimus“, mažus orientacijos į savo kliūtį pokyčius, kurie leidžia jums gauti naują ir naują perspektyvą bei trajektoriją.

„Prieš pradėdami tai padaryti, turite iš savęs tikėtis didelių dalykų.“ – Michaelas Jordanas

3. Susitelkęs nepritapimas

Mindfulness yra puikus būdas susikurti erdvę sau, tačiau kas nutinka, kai visiškai nepavyksta įveikti jus lydinčio jausmo? Ekstremalaus sporto sportininkams tai pasireiškia prisiimant riziką. Kaip ekstremalaus sporto atletas elgiasi su baime, kiekvienam sportininkui yra skirtinga, tačiau kiekvienas žmogus linkęs į tam tikrą dėmesį.

Jų sugebėjimas apeiti autonominę nervų sistemą ir sukurti kanalą sutelkti dėmesį į atliekamą užduotį yra niekuo dėtas. Tai yra pagrindinė dėmesingumo ir meditacijos forma, ir tai kyla iš šio sutelkto neprisirišimo.

Apklausiau „x-games“ medalininkus Julianą Carrą, kuris žinomas dėl daugiau nei 100 pėdų priekio, nulenkia masyvias uolas. Tame interviu jis kalbėjo apie visišką pasidavimą kalnui ir jėgoms. Jam jis turi būti visiškai atsipalaidavęs, nes smūgis iš tikrųjų gali padaryti jam daug daugiau žalos. Dėmesingas jo neprisirišimas suteikia jam saugumą ir galimybę toliau atlikti šuolius, kaip jis daro sezoną po sezono be incidentų.

Tikslus neprisirišimas įvyksta tada, kai žinote, kad padarėte viską, kad pasiruoštumėte. Julianui jis žiūrėjo į kiekvieno matyto šuolio nusileidimą. Jis įsitikina, kad sniego sąlygos yra būtent tokios, kokios turi būti. Jis net pažiūrės į šlaitą vasaromis, kad nustatytų, kur uolos gali tykoti po sniegu.

Jis pasistūmėjo į priekį ir laikui bėgant sustiprino pasitikėjimą savimi per pakartotines sistemas. Jis visą gyvenimą slidinėja ir supranta savo ribotumą. Taigi šiuo metu jis gali visiškai atsikratyti rezultato ir leisti jam ateiti.

Daugumai iš mūsų sunku pasitikėti, net jei esame visiškai pasirengę. Julianas nenusileidžia kiekvienam šuoliui, tačiau yra saugus. Bandydami ką nors puikaus ir pakankamai susitelkę į pasiruošimą, turėtume turėti galimybę susikaupti dėl galutinio tikslo. Žinome, ko siekiame, žinome, ko norime, ir pasirodome, kad atiduotume viską. Kad ir kas nutiktų po to, mes negalime kontroliuoti. Kai tuo metu rasite ramybę, rasite geriausius savo pasirodymus.

Sėkmė pasiekiama, jei norime prisitaikyti prie mus supančio pasaulio ir …

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *