4 būdai protiškai ir emociškai pritapti

Daugelį metų psichinė sveikata buvo ignoruojama. Daugybė žmonių visame pasaulyje tyliai kovojo su tokiomis sąlygomis kaip depresija, nerimas ir net mintys apie savižudybę. Daugeliu atvejų jaučiasi visiškai vienišas ir nežino, kur kreiptis. Laimei, pastaraisiais metais buvo padaryta didelė pažanga, vis daugiau dėmesio skiriant psichinės sveikatos priežiūrai ir daugiau būdų žmonėms susitvarkyti su šiomis sunkiomis emocijomis, pojūčiais ir iššūkiais jiems atvykus.

Tačiau kaip pirmiausia galime pabandyti apsisaugoti nuo psichinės sveikatos problemų? Na, jokiu būdu negalima visiškai pašalinti rizikos, tačiau vienas dalykas, kurį galite dirbti, yra psichinio ir emocinio pasirengimo lygio padidinimas. Lygiai taip pat, kaip žmonės naudojasi fiziniais pratimais, norėdami sustiprėti ir pagerinti savo fizinę sveikatą, kad sumažintų traumų ir ligų riziką, mes taip pat galime protiškai pasiruošti ir pasiruošti įveikti galimus laukiančius iššūkius.

Štai keli paprasti būdai, kaip tai įgyvendinti.

1. Meditacija

Vienas iš geriausių būdų pagerinti protinį pasirengimą ir emocinį aiškumą yra meditacija. Tai praktika, kuri pažodžiui tūkstančius metų buvo naudojama įvairiose kultūrose ir pasaulio dalyse, kad padėtų žmonėms atsipalaiduoti, išvalyti protą, pašalinti stresą ir tapti sąmoningesniais. Tai gali būti labai naudinga tiems, kurie nori pagerinti savo protinę būklę ir šiuolaikiniame pasaulyje.

Įvairiuose tyrimuose buvo nagrinėjama meditacijos nauda ir nustatyta, kad tie, kurie reguliariai medituoja, būna labiau susikaupę, pozityvūs ir sugeba prisitaikyti prie naujų pokyčių ir gyvenimo situacijų. Trumpai tariant, tai gali padėti geriau pasiruošti laukiantiems iššūkiams. Vienas iš efektyviausių metodų yra dėmesinga meditacija, kurios tikslas – sutelkti dėmesį į savo jausmus ir užmegzti ryšį su aplinkiniu pasauliu.

„Meditacija yra gyvybiškai svarbus būdas apsivalyti ir nuraminti protą, taip atnaujinant kūną“. – „Deepak Chopra“

2. Raminanti mankšta

Tiems, kurie nori kažko šiek tiek aktyvesnio nei meditacija, tačiau vis tiek nori sutelkti dėmesį į psichinę sveikatą, taip pat į fizinę jėgą ir ištvermę, raminantys pratimai gali būti idealus kompromisas. Šis pratimas gali apimti tokius dalykus kaip joga ir tempimas, padėti subalansuoti kūną ir protą, tonizuoti raumenis, kartu harmonizuoti jūsų psichinę būseną, pagerinti pusiausvyrą ir koordinaciją, taip pat sumažinti stresą ir skatinti ramybės jausmą.

Raminantys pratimai gali būti puikus būdas pradėti ir užbaigti dieną. Pirmas dalykas ryte – jie gali padėti sutelkti savo mintis ir paruošti jus ateinančiai dienai, o vakarais jie puikiai tinka norint palikti bet kokius praėjusios dienos stresus ar rūpesčius ir paruošti ramiai ir malonaus miego laukia.

Visuotinai žinoma, kad sveiko miego tvarkaraštis yra gyvybiškai svarbus visuotinei sveikatai ir sveikatingumui, tačiau nedaugelis žmonių žino, koks miegas iš tikrųjų yra svarbus psichinei sveikatai. Įvairūs tyrimai miego trūkumą ar miego sutrikimus siejo su psichinės sveikatos sąlygomis, tokiomis kaip depresija, nerimas ir stresas. Tuo tarpu tie, kurie reguliariai praleidžia aštuonias valandas, būna labiau susitelkę, susikaupę ir pozityviai nusiteikę ir nusiteikę.

Tačiau nuolat geros kokybės miegą pasakyti yra lengviau nei padaryti, ir daugelis žmonių kiekvieną vakarą gali sunkiai išsisukti. Norėdami tai ištaisyti, pabandykite atlikti keletą pakeitimų. Pavyzdžiui, sutrumpinus ekrano laiką prieš miegą, jūsų protas gali padėti ramiau. Taip pat gali padėti joga ir meditacija, o kai kuriems žmonėms atrodo, kad baltas triukšmas ar raminantys garsai padeda jiems lengviau pailsėti.

„Anksti miegoti ir anksti keltis vyrą paverčia sveiku, turtingu ir išmintingu“. – Benjaminas Franklinas

4. Pažinimo restruktūrizavimas

Kognityvinis restruktūrizavimas taip pat yra vienas iš protinio pasirengimo raktų, bet kas tai yra? Na, pats terminas gali skambėti komplikuotai, bet iš tikrųjų yra gana paprastas ir gali būti labai svarbus padedant jums tapti geriau suapvalintam asmeniui.

Kognityvinis restruktūrizavimas yra viskas, kaip pakeisti požiūrį į pasaulį, save ir įvairias gyvenimo situacijas tiek namuose, tiek darbe. Tai – tapti atviresniam, atsižvelgiant į skirtingas pažiūras ir žvelgiant į situacijas iš skirtingų perspektyvų.

Tarkime, kad jūsų laukia, pavyzdžiui, didelis pristatymas, ir jūs kovojate su stresu, kaip tai gali nepavykti. Kognityvinis restruktūrizavimas gali padėti pamatyti situaciją iš kitų nuomonių, surasti tikslias problemas, dėl kurių nerimaujate, ir palaipsniui jas spręsti, kad pereitumėte į teigiamą būseną.

Apskritai akivaizdu, kad protinis ir emocinis pasirengimas yra esminis dalykas šiandieniniame pasaulyje. Pateikiant ataskaitas, kuriose teigiama, kad 1 iš 4 žmonių turi kokių nors psichikos sveikatos sutrikimų ir nesuskaičiuojama daugybė žmonių, kurie kovoja su kasdieniais stresais ir rūpesčiais, yra nepaprastai svarbu rūpintis savo protu. Taikydami šiuos metodus, galite pradėti stiprinti savo protinį pasirengimą ir pozityviau bei efektyviau susidurti su gyvenimu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *