5 argumentai, kodėl turėtumėte savo pirkėjams siūlyti patrauklias akcijas

Jei jūs vystote prekybą, tikriausiai dažnai susimąstote, ar vertėtų vienai ar kitai prekei taikyti patrauklias nuolaidas. Akcijos patraukia pirkėjų dėmesį ir turi efektyvų poveikį pirkėjų elgesiui. Jei tik viena iš dviejų identiškų prekių bus pasiūlyta įsigyti su nuolaida, pirkėjas tikrai apsvarstys galimybę ją įsigyti. Pateikiame penkis svarius argumentus, kodėl vystydami prekybą, ypač smulkiąją, turėtumėte kartkartėmis pasiūlyti pirkėjams prekių su nuolaida.

1. Didinamas prekės ženklo žinomumas.

Paskelbę akciją savo parduotuvės prekėms jūs patraukiate į parduotuvę užsukusio pirkėjo dėmesį. Jau vien geltona ar raudona spalva didelėmis raidėmis užrašytas žodis „akcija“ intriguoja. Jei apie specialias akcijas paskelbsite savo parduotuvės „Facebook“ paskyroje arba išpirksite reklamą, ji pasieks savo tikslinę auditoriją. Kai kurie potencialūs pirkėjai galbūt nesusigundys įsigyti prekę, bet bent įsidėmės jūsų prekės ženklą. O kitą kartą su juo vėl susidūrę jie pajus prekės ženklui pasitikėjimą ir bus labiau nusiteikę išmėginti naują produktą.

2. Pritraukiama naujų sekėjų socialiniuose tinkluose.

Įvairios apklausos patvirtina, jog didžioji pirkėjų dalis apie ketinamą įsigyti prekę domisi internete. Čia pat jie ieško ir palankiausių kainų. Nepagailėkite pinigų akį traukiančiam „Facebook“ plakatui, kuriame pirkėjas matys patrauklią nuolaidą ir susigundys pasirinkti būtent jus. Jei sukursite šmaikščią, intriguojančią reklamą, ja žmonės socialiniuose tinkluose dalinsis noriai ir net jei prekių pardavimas neišaugs, susilauksite naujų parduotuvės paskyros sekėjų, kurie galbūt susidomės preke kitą dieną.

3. Likučių išpardavimas.

Jei sandėlyje liko pernai itin madingų ir noriai pirktų batų, šįmet juos parduoti seksis gerokai sunkiau. Pasiūlyti pirkėjams šias prekes su akcija – puikus sprendimas. Taip išparduosite likučius, pamaloninsite nuolatinius pirkėjus ir galimai sudominsite tuos, kurie paprastai jūsų parduotuvėje neapsipirkinėja.

4. Suteikiama galimybė įsigyti prekę tiems, kuriems ji per brangi.

Kiekvienas pirkėjas nori įsigyti patvarų, vertingą daiktą už priimtiną kainą. Jei daiktas jam neįperkamas, jis ieškos kiek pigesnio analogo už prieinamą kainą. Jei brangiems kvepalams paskelbsite ženklią nuolaidą, tokia akcija suvilios tuos pirkėjus, kurie paprastai jūsų prekės neįperka. Įsitikinę kvepalų kokybe jie kitą kartą vėl norės įsigyti jūsų produkcijos, net jei teks gerokai pataupyti.

5. Sukuriamas dosnumo įspūdis

Jei verslui sekasi gerai, jo vystytojas gali pasiūlyti savo klientams dovanų ar nuolaidų. Kiekvienas pirkėjas tai supranta. Tad net jei siūlydami prekę su nuolaida jūs sumažinsite savo pelną, laimėsite tuo, kad sukursite dosnumo, pertekliaus įspūdį. Pirkėjams bus malonu apsipirkinėti parduotuvėje, kurioje mirga akcijas skelbiantys plakatai. Ir šiuo atveju pirkėjas gali net išsirinkti visai kitą prekę, o dosnumo įspūdis jį lydės net išėjus iš parduotuvės.

Įvairūs nuolaidų kodai, akcijos ir dovanų kortelės jau ne vieną dešimtmetį pasitarnauja prekybininkams, kuomet norima pastūmėti verslą pirmyn. Dabar, kai jau žinote esminius akcijų organizavimo privalumus, galite sukurti kruopščiai apgalvotą akcijos savaitę ar mėnesį ir beliks sulaukti rezultatų. Statistika rodo, jog net 77 % prekės ženklų gali išnykti iš prekybos ir niekas to nė nepastebės. Nebūkite vienas iš jų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *