5 būdai, kuriais galite praktikuoti savirefleksiją, kad atskleistumėte geriausią save

Kada paskutinį kartą padarėte pauzę, kad apmąstytumėte savo gyvenimą? Gal tai buvo metų pradžioje, kai dauguma iš mūsų pamatė, kaip praėjo metai. Tačiau, išskyrus tai, nėra tinkamų aplinkybių ar atlygio už savirefleksiją. Pirma, tai nėra lengva praktikuoti. Dėl mūsų telefonų ir prietaisų taip lengva skubėti pirmyn, o ne būti vieniems su savo mintimis.

Tačiau savirefleksija yra esminis įgūdis (ypač nes tai retai ir sunku praktikuoti ekrane rodomoje Žemėje) saviugdai. Savirefleksija suteikia galimybę pakeisti savo mąstyseną, leisti šiek tiek pozityvumo jūsų gyvenime ir labiau suvokti save. Savirefleksija leido man ištirti savo gyvenimą iš išorinio objektyvo, suabejoti savo nenaudingais įsitikinimais ir padėjo veiksmingai reaguoti į sunkias situacijas.

Bet kaip jūs netgi praktikuojate savirefleksiją ir įprantate tai įprasti? Šiame straipsnyje pateiksiu 5 metodus, kuriuos galite naudoti savirefleksijos įskiepijimui kasdieniame gyvenime:

1. Raskite sau tinkančią savirefleksijos veiklą

Aš žinau, kad yra daugybė tinklaraščių įrašų ir savipagalbos patarimų, kuriuose išvardijama jūsų veikla turėtų darykite savirefleksijai. Bet nėra vienas būdas gyventi nagrinėjamą gyvenimą. Žurnalų leidyba naudojant senosios mokyklos rašiklį ir popierių man daro stebuklus. Bet tą patį dalyką mano draugas randa atlikdamas kasdienę tarpininkavimo praktiką. Daugelis žmonių mano, kad įprasto dėkingumo žurnalo rašymas padeda jiems apmąstyti save. Vienintelis savirefleksijos tikslas yra priversti stabtelėti ir galvoti apie savo gyvenimą iš tolo. Vargu ar svarbu, kokią veiklą pasirenkate tam atlikti. Iš pradžių tai gali būti bandymai ir klaidos, tačiau rasite užsiėmimą, kuris jums patinka ir kuris labiausiai padeda jums apmąstyti save. Tiesiog laikykitės tos veiklos.

„Primink sau, kad negali nepavykti būti savimi“. – Veinas Dajeris

2. Suplanuokite susitikimą su savimi

Jei jo nėra kalendoriuje, to nepadarysi. Suplanuokite ir užblokuokite savo kalendoriaus laiką savirefleksijai. Tai geriausias būdas neleisti „gyvenimui“ trukdyti gyventi nagrinėjamą gyvenimą. Tai neturi būti daug – pradžioje galite suplanuoti net 10 minučių. Bet jokių užpakalių. Šis laikas skirtas tu o ne už rytojaus darbų sąrašą. Tokiu būdu būsite atsakingas ir tai labiau paskatins jus išsiugdyti savirefleksijos įprotį. Pradėti nuo mažo yra geras būdas užtikrinti, kad laikotės praktikos. Anksčiau aš blokuodavau laiką 10 minučių ir rašydavau. Kiekvieną savaitę aš šį laiką padidinau 5 minutėmis, kol pasiekiau idealias 30 minučių, kurios atitiks mano poreikius.

3. Kaip šaltinį naudokite savirefleksijos klausimus

Yra daug dienų, kai mano protas yra per garsus, bet, atrodo, nieko negaliu parašyti savo savirefleksijos praktikoje. Mano protas išnyksta. Tada aš naudojuosi įvairiais savirefleksijos klausimais, kuriuos galima rasti internete. Tai suteikia man paprastą klausimų, kuriuos reikia užduoti, sąrašą. Tai taip pat padeda man išeiti iš nuosmukio ir pastebėti didesnį vaizdą. Daug kartų mūsų protas yra per daug užsiėmęs, kad rastume sau tinkamus klausimus. Būtent tada gali padėti internetiniai šaltiniai. Daugumą savo klausimų surandu „Google“ paprasčiausiai įvesdamas „savianalizės klausimus“ – pažodžiui jų yra tiek daug, kad niekada negaliu jų visų išeikvoti. Tai taip pat padeda sekti žmones, kalbančius apie savirefleksiją ir reguliariai keliančius savo skaitytojams svarbius klausimus.

4. Įvertinkite dieną prieš miegą

Tai paprasta praktika, kuri gali jums labai padėti. Kiekvieną dieną prieš miegą tiesiog peržiūrėkite visą savo dieną – tai, ką padarėte, sutiktus žmones, turėtas mintis ir pasirinkimus. Tai lengviausias būdas užtikrinti, kad jūs kiekvieną dieną praktikuojate savirefleksiją. Pasakodamas sau visą dieną, padėsi izoliuoti nesąmoningas neigiamas mintis, nesveikas reakcijas ir save ribojančius įsitikinimus. Tai padeda, jei abejojate viskuo, ką darėte iš trečiojo asmens objektyvo: kodėl elgėtės taip, kaip elgėtės? Kodėl jūs nuolat galvojote apie ateitį, užuot buvę dabartyje? Ar tu nesąžiningai kalbėjai su savimi? Tomis dienomis, kai neturite laiko atlikti rašymo praktikos, medituoti ar atlikti pagrindinės savirefleksijos veiklos, šis nedidelis pratimas gali padėti jums išlikti kelyje.

„Pažinti save yra visos išminties pradžia“. – Aristotelis

5. Stebėkite savo pažangą

Didžiausias bet kurio įpročio motyvatorius yra patobulinimas, kurį jis suteikė jūsų gyvenimui. Į savo įpročių sekimo priemonę įdedu savirefleksijos ir kiekvieną dieną, kai ją pažymiu, man yra maža paspirtis vėl grįžti rytoj. Pažangą galima pastebėti ir nematerialaus augimo srityje. Gal pastebite, kad jūsų protas dabar yra daug lengvesnis, nes pradėjote savirefleksiją. Galbūt jūs esate liudininkas, kaip išaugate neigiamą savęs kalbėjimą ir esate labiau užjaučiantis save. Gal pasiekėte užsibrėžtus tikslus.

Kad ir kaip pastebėtumėte savo pažangą, jos stebėjimas užtikrina jūsų motyvacijos išlikimą. Savirefleksija su laiku palengvėja. Tačiau sunkiomis dienomis vis tiek sunku pasiekti. Lengviau padaryti kažką „produktyvaus“ ir tai, kas lemia apčiuopiamą rezultatą. Tačiau nepamirškite, kad šį laiką išsikovoti sau yra taip pat produktyvu. Tai padeda pagerinti jūsų psichinę sveikatą, suteikia aiškumo jūsų veiksmams ir padeda prasmingai gyventi.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *