6 asmeninio augimo iššūkiai pakeisti savo gyvenimą

Jei norite patobulinti save, jūs turite padaryti pakeitimus, kurie pakeis jūsų kasdienį gyvenimą. Atliekant sunkų darbą būtina, jei norite augti patys ir atverti kelią į sėkmingesnę ateitį. Tai gali būti ženklas, kurio laukėte, kad galėtumėte pradėti mesti iššūkį tam, kad pagerintumėte tam tikras savo gyvenimo sritis. Asmeninio augimo iššūkiai, kuriuos pasirenkate, gali būti didesni ar mažesni. Nepaisant to, jie visada yra puiki vieta pradėti ir gali padėti atrasti daugybę dalykų apie save. Jei jums reikia pagalbos ieškant tinkamų iššūkių, kad galėtumėte pradėti, pateikite keletą idėjų, kurias galite naudoti.

1. Nustatykite sau rytinę rutiną

Vienas didžiausių iššūkių, kurį galite sau išsikelti, yra tam tikros rutinos laikymasis kiekvieną rytą. Daugelis žmonių stengiasi rasti būdą pradėti savo dieną, kad jie jaustųsi budrūs ir motyvuoti. Tai gali būti gera proga pradėti tokią rutiną ir mėgautis jos teikiamais privalumais. Paprastas ir pamatuojamas tikslas yra pradėti valgyti maistingus pusryčius kiekvieną dieną.

Svarbu atsiminti, kad reikia pradėti lėtai. Jums nereikia pradėti atsibusti anksčiau ir nedelsiant atlikti daugiau dalykų. Ženkite po vieną žingsnį ir pridėkite naujų dalykų tik po to, kai galėsite lengvai sekti kiekvienos dienos tvarkaraštį. Tokiu būdu rytinė rutina netaps darbeliu ir jums patiks kiekviena proceso dalis.

„Jei laimėsite rytą, laimėsite ir dieną“. – Timas Ferrissas

2. Padarykite mažai pastabų su teigiamais teiginiais

Puikus būdas mesti iššūkį augti yra susijęs su tuo, kaip jūs kasdien kalbate su savimi. Pokyčiai vyksta teigiamose situacijose, o teigiamų teiginių naudojimas gali padėti jaustis laimingesniems ir labiau pasitikintiems savimi. Galite pradėti šį iššūkį įdėdami mėgstamiausius teiginius į post-it užrašus ir padėdami juos aplink savo namus. Keletas puikių teiginių, kuriuos galite išmokti ir mesti sau iššūkį kartoti kiekvieną dieną, yra šie:

  • Esu vertas.
  • Man pakanka.
  • Aš neprakaituoju smulkių daiktų
  • Aš sugebu pasikeisti.
  • Aš galiu padaryti viską, ką nusprendžiau.

Kasdien kartodami šiuos teiginius, galite sau priminti, kokie esate verti gerų dalykų. Pokyčiai gali neįvykti per naktį, tačiau manant, kad esate pajėgūs ir verti to, viskas bus daug lengviau.

3. Išsklaidykite savo namą ir darbo vietą

Jei esate linkę leisti daiktams netvarką aplink savo namus ir darbo erdvę, tai yra puikus iššūkis jums. Norint, kad jūsų namai būtų švarūs ir tvarkingi, tikrai reikia energijos ir laiko, tačiau jų palikimas netvarkingas paveiks jūsų produktyvumą. Šį iššūkį galite suskirstyti į mažesnius tikslus ir daug lengviau sau atsilikti.

Pavyzdžiui, galite pradėti nuo sistemos, kuri kiekvieną dieną išneštų šiukšliadėžę. Kartu su jais galite pabandyti visada grąžinti daiktus į jų vietą. Šie paprasti žingsniai gali padėti nustatyti naujus įpročius ir ištaisyti šį iššūkį be jokių problemų. Dienos pabaigoje kuo organizuotesnė yra jūsų asmeninė erdvė, tuo produktyvesnis ir pozityvesnis būsite.

4. Kiekvieną mėnesį skaitykite knygą

Kažkas, kas tikrai gali pakeisti jūsų gyvenimą į gerąją pusę, yra daugiau knygų skaitymas. Knygos turi jums tiek daug duoti ir labai liūdna, kad atrodo, kad mažiau žmonių laiko skiria skaitymui. Knygos gali padėti rasti produktyvų laiko praleidimo būdą, pasiūlyti žinių ir išplėsti savo žodyną bei mąstymo būdą.

Laimei, technologijos padėjo mums daug lengviau padaryti šį iššūkį. Tokios paslaugos kaip „Scribd“ ir „Audible“ suteikia mums prieigą prie tūkstančių garso knygų. Jei turite įtemptą tvarkaraštį ir, atrodo, niekada nerandate skaitytinos komandos, vietoj to galite pereiti prie garsinių knygų. Klausydamiesi skyriaus, kol važiuojate į darbą ar skalbiate, galėsite lengvai pasiekti savo tikslą kiekvieną mėnesį.

5. Apribokite laiką, kurį praleidžiate socialiniuose tinkluose

Telefonai gali būti reikalingi mūsų kasdieniam gyvenimui, tačiau jie taip pat gali sukelti priklausomybę. Būtina užtikrinti, kad užtektų pakankamai laiko ne ekrane, ir tai gali padėti pakeisti savo gyvenimą į gerąją pusę. Šis iššūkis yra lengvas popieriuje, tačiau gali būti gana sudėtingas. Pirmiausia turėtumėte išjungti telefoną valandą prieš miegą.

Kurį laiką atitraukę nuo ekrano, galėsite praleisti daugiau laiko užsiimdami kitais maloniais dalykais. Be to, tai gali padėti pagerinti miego kokybę ir jaustis mažiau nervingam. Užuot praleidę laiką žiūrėdami, ką kiti veikia internete, praleiskite šį laiką sau. Paruoškite patiekalą, kurį mėgaujatės, arba užsiimkite joga prieš miegą ir praleiskite laiką, darydami kažką gero.

6. Stenkitės kiekvieną dieną pasivaikščioti

Jei gyvenate įtemptą gyvenimo būdą, galite pastebėti, kad niekada neturite pakankamai laiko kasdien sportuoti. Eiti į sporto salę galbūt nėra galimybės dėl daugelio priežasčių, tačiau kasdienis pasivaikščiojimas gali būti kitas geriausias dalykas. Be mankštos, vaikščiojimas gali pasiūlyti daugiau naudos, nei galite įsivaizduoti.

Pasivaikščiojimas gali padėti šiek tiek laiko praleisti su savimi ir mintimis. Tai gali leisti permąstyti tam tikras situacijas ir dalykus, kurie jus vargina, ir leisti juos pamatyti aiškiu protu. Kasdien reikia šiek tiek gryno oro ir pakeisti dekoracijas. Praleisti daugiau laiko su savimi gali būti labai naudinga jūsų asmeniniam augimui, o vaikščiojimas gali prie to labai prisidėti.

„Pasivaikščiojimas gamtoje sielą grįžta namo“. – Mary Davis

Asmeninio augimo iššūkių esmė yra motyvuoti jus išbandyti naujus dalykus ir gyventi geriau. Tik normalu, kad negalėsi įveikti kiekvieno sau iškelto iššūkio. Užuot susierzinę dėl to, pabandykite rasti būdų, kaip priversti juos dirbti jūsų naudai ir atrakinti naujus įgūdžius. Kuriuos iš šių iššūkių laukiate labiausiai?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *