Apie darbus


Žodis „pasitikėti virtualiu asistentu (VA)“ šiais laikais tampa vis sunkesnis dėl klaidingų įsitikinimų, dar daugiau dėl internete plūstančių šiukšlintojų. Dėl šių priežasčių dilema klientams, kaip susirasti virtualaus asistento pagalbą arba leisti jiems viską atlikti patiems, kad būtų užtikrinti. Tačiau, apsvarstę tai, jie gali perkelti savo verslą į kitą lygį. Pasisamdžius VA ne tik sumažės išlaidos, bet ir padidės našumas, pagerės darbo kokybė ir lankstumas.

Pateikiame 5 atskleistus mitus apie virtualių asistentų paiešką:

1. Su biuro asistentu atliksite daugiau darbų.

Suteikti papildomas biuro patalpas, įrangą ar reikmenis ir mokėti biuro asistentui už aštuonias (8) valandas, įskaitant jų neproduktyvų laiką, pavyzdžiui, kai jie pasakoja savo meilės istorijas bendradarbiams ir kartais turi sustoti romantiškam ar verksmingam laikui, augančiai įmonei gali būti nepraktiška.

Konsultantams pagalbininkams mokama už produktyvią valandą arba pagal projekto sutartį. Jie dirba produktyviai, nes privalo dirbti. Jūs nešvaistote pinigų VA darbuotojų darbui.

2. Virtualus nuotolinis asistentas siūlo daugiau problemų nei sprendimų.

Jei norite dar labiau sumažinti išlaidas, galimas variantas – samdyti nuotolinį VA, tačiau darbo užsakymas iš šių nutolusių regionų suteikia daugiau galvos skausmo nei palengvinimo. Tokie klausimai, kaip susidūrimas su kultūriniais skirtumais, kalbos barjerais ir politiniais neramumais, dažniausiai iškeliami kaip galimos raudonos vėliavos.

Nepaisant to, internetinis pasaulis mūsų laikais išsivystė kur kas labiau, kaip toks, žmonių dėl interneto. Net ir mūsų skirtumai negali trukdyti, nes VA gali bendrauti ir teikti duomenis per tinklą elektroniniu paštu, telefono skambučių konferencijose ir internetinėse darbo vietose.

3. Virtualios pagalbos įgūdžiai susilpnėjo pramonėje.

Vis daugiau žmonių pereina į virtualųjį pasaulį, kad pasinaudotų esamomis galimybėmis. Kuo daugiau dalyvių patenka į tam tikrą pramonės šaką, tuo didesnė tikimybė, kad įgūdžiai ar kokybė susilpnės.

Tačiau virtualiosios pagalbos pramonėje, užuot buvusi nekompetentinga, ji labiau išsiplėtė. Turite virtualių asistentų, kurie tenkina konkrečias nišas ar reikalavimus. Tiesą sakant, virtualios pagalbos pramonės augimas padėjo pagerinti įgūdžių lygį, nes į šią profesiją ateina daugiau patyrusių žmonių.

4. Virtualus asistentas bus veiksmingas tik tada, jei dirbs visą darbo dieną.

Virtualaus padėjėjo grafikas nustatomas atsižvelgiant į užduočių, kurias reikia atlikti kiekvieną dieną, skaičių, ir jam nebūtina dirbti visu etatu. Jei virtualioji asistentė vienam klientui skiria 90 minučių per dieną, galite būti tikri, kad per šį laikotarpį bus atlikta nemažai užduočių ar projektų.

5. Neįmanoma įgyti pasitikėjimo virtualiu asistentu.