Kaip pasukti į vidų ir detoksikuoti savo protą

Kai mus apima painiava, mūsų psichika bando įtvirtinti tikrumą, kad sumažintų mūsų diskomfortą. Tai paprastai pasiekiama mintyse įsivaizduojant ir atliekant siužetą. Deja, didžiąją laiko dalį mes mintyse vizualizuojame pesimistinius (arba blogiausio scenarijaus) scenarijus, kad užtikrintume tikrumą.

Bet dabar pagalvokite, kokią istoriją pasakojate sau atsakydami į šią painiavą. Vaidinti baisią istoriją jums nėra jokios naudos. Svarbu atsiminti, kad dar nežinoma dar neatrasta. Ženk žingsnį atgal, suskaičiuok iki penkių savo galvoje ir pasirink sutelkti dėmesį į vidinę istoriją, kuri vietoj to tave džiugina.

Pasukimas į vidų: kas tai yra ir kaip tai padeda

Pasukimas į vidų ir pasukimas į išorę yra du būdai atkreipti dėmesį. Per pastaruosius du dešimtmečius pasisukimas į vidų tapo svarbesniu priežiūros aspektu. Tai yra būdas analizuoti ir labiau įsisąmoninti savo mintis ir jausmus. Tai pasiekia prisitaikę prie savo kūno ir stebėdami emocines reakcijas.

Iš esmės tikslas yra išmokyti jusles ignoruoti išorinius dirgiklius. Įvairios procedūros padės jums nusiraminti ir susikaupti savyje, įvedant jus pasukti į vidų, naudojant gilaus kvėpavimo ir vizualizavimo strategijas. Kadangi jie yra mažiau priklausomi nuo išorės ar žodinio bendravimo, nerimo ir traumos gydymas, mokantis pacientus pasisukti į vidų, iš pradžių gali pasirodyti nepatogus arba nepatogus.

Tačiau, kai gydymas progresuoja, vidinis pasaulis tampa saugesnis, labiau pažįstamas ir gydantis. Deja, dauguma mūsų taip negyvena suaugę. Vietoj to, mes laukiame paguodos, patvirtinimo ir ramybės išoriniame pasaulyje.

„Mus formuoja mūsų mintys; tampame tuo, ką galvojame. Kai protas grynas, džiaugsmas eina kaip šešėlis, kuris niekada nepalieka “. – Buda

Mes pamiršome, kaip atpažinti ir išspręsti mūsų nelaimę

Apskritai dauguma mūsų vienaip ar kitaip blaškomės. Mes nuolat pernelyg daug užduočių atliekame, išsekame save ir nepaisome savo vidinio gyvenimo, kuris mums galėtų suteikti daugiausiai harmonijos, malonumo ir laimės.

Žinoma, dauguma iš mūsų turi galimybę pasisukti į vidų; mums tiesiog neįdomu tai daryti. Kai buvome vaikai, buvo normalu ir lengva pasukti į vidų. Anksčiau mėgavomės ragaudami ir ragaudami mėgstamus maisto produktus. Anksčiau mes giliai užmigome ramiai ir ramiai. Mes mėgavomės pažįstama daina, saulėta diena arba skyrėme akimirką apmąstymams ir svajonėms.

Tikriausiai tada labiau žinojai savo pomėgius ir nemeilius, atsižvelgdamas į tai, kas tave džiugino, ir galėjai tiksliai nustatyti, kas tau kenkia. Prieš eidami toliau, pasidalijote ir apdorojote skausmą.

Deja, įrodymai rodo, kad mes esame priversti kelyje nukreipti dėmesį nuo savo vidinio aš. Vietoj to, mes įsitraukiame į kasdienius trukdžius, sudėtingus santykius, skaudžius išgyvenimus ir blogą įveikimo elgesį, nutraukdami stiprų ryšį, kurį kadaise turėjome su savo pagrindinėmis emocijomis. Laimei, net gydydami nerimą keliantį emocinį išgyvenimą, terapeutai ir tyrėjai atranda, kaip svarbu jus vėl susieti su savo vidine egzistencija.

Štai keletas praktinių patarimų, kurie padės jums pasisukti į vidų ir detoksikuoti savo mintis

Būkite švelnus sau ir kitiems.

Turėdamas tiek detalių, darai viską, ką gali. Kai pradėsite jaustis susierzinę ir priblokšti, atkreipkite dėmesį į tai, ką darote ir galvojate. Kai labiau įsisąmoninate tai, kas jus sukelia, pavyzdžiui, pandemijos baimę, jūs suteikiate sau galimybę reaguoti apgalvotiau. Verčiau sutelkite energiją į tai, kas leidžia jums ir kitiems jaustis patogiai.

Apribokite, kiek medijos suvartojate

Būtina neatsilikti nuo dabartinių įvykių. Tačiau nuolat atnaujindami neprivalote savęs vartoti! Valandos praleidimas telefone skaitant socialinės žiniasklaidos temas nepadės jaustis geriau; Tiesą sakant, tai tiesiog leis jums jaustis labiau prislėgtam ir nerimastingam. Todėl tapkite sąmoningu ir dėmesingu žiniasklaidos vartotoju. Planuokite ieškoti patikimų naujienų ir apribokite joms praleistą laiką.

Išeik iš paralyžiuojančios analizės

Sustabdyti paniškos minties srautą gali būti nepaprastai sunku. Sustabdykite tai, ką darote, ir pasukite kūną, jei esate išsekęs ir patiriate „analizės paralyžių“. Išmeskite savo protą iš kelio ir į savo kūną. Purtykite, trūkčiokite, šokite ir šokinėkite. Tiesiog pajudėk.

Mylėk savo kūną

Valgyti mažai energijos vartojantį maistą ir gerti alkoholį tikrai lengva nutildyti nervingas emocijas. Ši vengimo taktika ilgainiui beveik neabejotinai priverstų labiau jaustis įtemptai. Taigi, kiek įmanoma, praktikuokitės savimi rūpindamiesi savo kūnu. Saugokite kūną, sutelkdami dėmesį į sąmoningą, mediciniškai pagrįstą elgesį.

Puoselėkite savo vidinį pasaulį

Tiesiog susitelkimas į tai, kas jus džiugina, yra būdas jaustis geriau. Štai trumpas kai kurių dalykų, kuriuos galite išbandyti, aprašymas: žiūrėkite programas, kurios leidžia jaustis patogiai ir nekelia nerimo. Paskambinkite savo draugams ir maloniai pašnekėkite. Savo svetainėje šokite pagal muziką, kuri jus džiugina. Apsvarstykite galimybę lankyti internetinius kursus. Tai padės, jei perskaitysite daugiau knygų.

Praleiskite laiką lauke. Išnaudokite šį aktyvaus socialinio atsiribojimo laiką puoselėjant save. Pabandykite medituoti tiek, kiek galite.

„Jūs arba valdote savo protą, arba jis valdo jus“. – Napoleono kalva

Meditacija, skirta palengvinti, kad galėtumėte pasinaudoti savo vidine gerove

Išjunkite mobilųjį telefoną ir raskite ramią vietą atsisėsti, kur jūsų netrukdys. Atsisėskite stačiai, nekryžiavę kojas ir tvirtai pasodinę kojas ant žemės. Padėkite delnus į viršų.

  • Įkvėpkite kvėpavimo.
  • Kvėpuokite ir išeikite skaičiuodami penkis.
  • Įkvėpdami sutelkite dėmesį tik į kvėpavimą; suskaičiuoti penkis ir tada iškvėpti.
  • Sutelkite dėmesį tik į iškvėpimą, kad suskaičiuotumėte penkis.
  • Tada kiekviename įkvėpime mintyse pakartokite šiuos žodžius: aš sveikinu vidinę ramybę ir gerovę.
  • Kiekvieno iškvėpimo metu pakartokite šiuos žodžius: Aš paleidžiu viską, kas mane užvaldo ir baimę. Aš saugus.
  • Kvėpuokite ir iškvėpkite, atkartodami šias mantras tol, kol reikia.
  • Kai galvoje kyla minčių (jos visada kyla!), Liudykite jas ir nukreipkite savo dėmesį į kvėpavimą.
  • Pabandykite tai padaryti mažiausiai penkias minutes. (Galite gauti nemokamą atsipalaidavimo meditaciją, kurios galite klausytis čia).

Kai jums taps patogiau, pailginkite meditacijos trukmę ir praktikuokite tai taip dažnai, kiek reikia. Prioritetu saugokite savo psichinę erdvę tiek, kiek darote viską, kas svarbu.

Jei turite nuolat plepusį draugą, paprašykite, kad jis pakeistų temą, arba venkite jų matyti, jei jie to negali. Nežiūrėkite naujienų tris valandas per dieną, jei žinote, kad jos jus jaudins. Tvirtai įsipareigokite būti labiausiai pagrįstu, laimingu asmeniu, koks tik galite būti … ir venkite leisti kažkam pritraukti ir sulaikyti jūsų minimalų dėmesį.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *