Pagrindinis išgydymas, apie kurį niekada nežinojote

Perdegimas tapo toks įprastas dalykas, kad to nesuvokiame, kol nepataikome į kritimo tašką. Šis griūties taškas gali pasijusti plytų siena, kuri mus uždaro, lėtina ir neleidžia keltis. Jei jums atsibodo nešti šį sunkų svorį ant savo pečių, skaitykite toliau, kad sužinotumėte, koks yra geriausias būdas išvengti ir atsigauti po perdegimo.

Pradėkime nuo to, kas tiksliai yra perdegimas. Perdegimas yra tada, kai mes patiriame lėtinį stresą ir to gerai nevaldome. Tai atsitinka peržengus save peržengiant mūsų ribas. Nuo pervargimo, pergalvojimo ir persistengimo. Tai veikia mūsų energijos lygį, nuotaiką, veiksmus ir tai, kaip mes pasirodome. Jau nekalbant apie tai, kad jis tiesiog jaučiasi siaubingai!

Kai jaučiamės nelaimingi, gali pasijusti silpninantis arba neįmanoma iš jo išeiti. Geros naujienos yra perdegimas nėra nuolatinisir yra kažkas, ką galime padaryti, kad tai pakeistume. Jei perdegimas atsiranda dėl to, kad gerai nevaldome savo streso, tada priešingai tai išgydys, geriau valdysime savo stresą.

Išgydymas nuo perdegimo

Vaistas nuo perdegimo yra ypatingas rūpinimasis savimi. Ne tokia savęs priežiūra, kokia galėtumėte būti įprasta – manijos-pedio ir margaritos įvaizdis. Nors tai yra įdomus užsiėmimas, jis nesuteiks ilgalaikio poveikio. Norėdami rasti ilgalaikį sprendimą, turėsime gilintis.

Mums reikia sprendimo, kuris puoselėtų jūsų VISĄ SAVF, o ne tik jo dalį. Tas sprendimas yra integruota savęs priežiūros praktika. Savęs priežiūros praktika, įsišaknijusi jūsų kasdienybėje ir puoselėjanti jūsų protą, kūną, dvasią ir aplinką.

Daugelis iš mūsų yra girdėję apie kūno sveikatingumą – kalbant apie teisingą valgymą ir mankštą, tačiau kaip yra su kitais komponentais? Rūpestingumo protu, dvasia ir aplinka trūkumas neigiamai veikia streso lygį. Kuriant savitarnos praktiką, apimančią visus šiuos komponentus, sumažės ir išvengsite perdegimo.

„Perdegimo šalis nėra vieta, į kurią kada nors norėčiau grįžti.“ – Arianna Huffington

Savarankiškos praktikos kūrimas

Ar esate pasirengęs kurti individualizuotą savęs priežiūros praktiką? Prieš atsidusdami ir sakydami, kad neturite laiko dar vienam dalykui, nurodytam jūsų darbų sąraše, norėtumėte prisiminti štai ką: savęs priežiūra grąžina jums laiką. Taigi, jei jaučiate, kad trūksta laiko, tai yra sprendimas, suteikiantis jums daugiau laiko. Kai rūpinatės savimi, turite daugiau energijos, daugiau aiškumo ir daugiau dėmesio. Tai sumažina laiką, kurį praleidžiate suglumę, neryžtingai ir jaudindamiesi. Jei jūsų dar nepardavė, išbandykite patys ir sužinokite, kokius rezultatus gaunate.

Norėdami sukurti savęs priežiūros praktiką, turite giliai pažinti save, nes jūsų praktika bus unikali tik jums. Kas atpalaiduoja vieną žmogų, gali sukelti stresą kitam. Pagalvokite apie, pavyzdžiui, maisto gaminimą. Kai kuriems tai gali būti labiausiai atpalaiduojanti nirvanos veikla. Kitiems mintis paruošti vakarienę sukelia norą išsitraukti plaukus.

Norint sukurti tobulą planą, reikia ieškoti savęs. Žemiau rasite keletą klausimų, kurie padės geriau suprasti save ir sukurti jūsų stilių atitinkantį planą.

Klausimai jums padės susikurkite savęs priežiūros praktiką:

  • Ar dabar turiu savęs priežiūros praktiką?
  • Jei taip, kaip galėčiau patobulinti savęs priežiūros praktiką, kad padėčiau sumažinti stresą ir klestėti?
  • Jei ne, kaip man atrodytų ideali savęs priežiūros praktika?
  • Kas man svarbu?
  • Kas man teikia džiaugsmo?
  • Kas užpildo mano taurę?
  • Kas mane įkrauna?
  • Kokioje aplinkoje klesti?
  • Kur ir kada jaučiuosi labiausiai atsipalaidavęs?
  • Kas ramina mano dvasią?
  • Kur per dieną galiu pridėti 10 minučių pertraukėles?

Atsakymai į šiuos klausimus padės plėtoti unikalią savęs priežiūros praktiką. Sužinokite, kur dienos metu galite daryti pertraukėles, arba tiesiog nuspręsti daryti pertraukas. Sukūrę tas laiko kišenes, pridėkite tyčinių 10 minučių džiaugsmo pertraukėlių per visą dieną su veikla, kuri jus atpalaiduoja ir įkrauna. Kai kuriems, kurie gali pasivaikščioti gamtoje, kaitintis saulėje. Kitiems, kurie galbūt šoka pagal muziką, glaudžiasi su savo šunimi. Priverskite savęs priežiūrą praktikuoti. Padaryk tai linksma. Padarykite tai džiaugsminga.

„Jei pavargstate, išmokite ilsėtis, o ne mesti rūkyti“. – Banksy

Gyvenkite savo savęs priežiūros praktikoje

Įtraukite savęs priežiūros praktiką į savo kasdienybę, tai užtikrins, kad ja gyvenate. Jei dienos režimas skamba neįtikėtinai, pradėkite nuo 1 dienos per savaitę. Būkite pasirūpinę savitarnos praktika bent vieną dieną per savaitę, tada meskite iššūkį kiekvienai savaitei pridėti daugiau dienų. Kiekvieną savaitę skirkite šiek tiek laiko ir įvertinkite, kaip jums sekasi. Atkreipkite dėmesį, kaip jaučiatės prieš tyčines pertraukas ir po jų. Atkreipkite dėmesį, ką tai suteikia jūsų gyvenimui. Dienos metu atkreipkite dėmesį į savo energijos lygį.

Laikui bėgant pastebėsite, kokią psichinę, dvasinę ir fizinę naudą jūs gaunate, ir jums bus įdomu kasdienį savęs rūpinimąsi. Pagalvokite apie šią savęs priežiūros praktiką kaip apie natūralų vaistą, džiaugsmą ir gyvenimą, kurį grąžinate sau. Turėdami pilną taurę galėsite gyventi gyvenimą, kurio tikrai norite. Tai leis jums būti šalia jums svarbių akimirkų ir žmonių. Dėl rūpinimosi savimi būsite laimingesni, sotesni ir labiau derėsite prie savo tiesos. Džiaugsmas kuriant ir gyvenant savitarnos praktikoje, kuri bus ne tik sumažinti perdegimą bet ir suteikite džiaugsmo savo kasdieniam gyvenimui.

Kaip išvengti savo gyvenimo perdegimo? Žemiau pasidalykite savo mintimis su mumis!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *