Palikimas ir pamokos Jeffas Bezosas palieka save, kai žengia žemyn

Kas verčia Jeffą Bezosą, elektroninės prekybos milžinės generalinį direktorių, atsisakyti generalinio direktoriaus pareigų ir pereiti prie pirmininko posto? Tai klausimas, kuris šauktų į galvą visiems, išgirdus naujienas. Iki 2021 m. Trečiojo ketvirčio Jeffas Bezosas sakė, kad jis atsistatydins iš generalinio direktoriaus pareigų ir daugiau dėmesio skirs savo aistroms. Tai gana didelis jo priimtas sprendimas.

Kažkas, pasitraukęs iš generalinio direktoriaus kėdės, norėdamas pažvelgti ir judėti link dalykų, kuriuos labai jaudina, yra gana retas atvejis. Jeffas Bezosas priėmė retą sprendimą daugiau dėmesio skirti „Pirmosios dienos fondui,„ Bezos Earth “fondui,„ Blue Origin “,„ Washington Post “ir daugeliui kitų savo aistrų. Be to, po to, kai Bezosas atsistatydins, jį pakeis „Amazon Web Services“ generalinis direktorius Andy Jassy.

Po visų šių metų išsinešimas, kurį Jeffas Bezosas duoda savo darbuotojams, įmonei, klientams ir pasaulinei auditorijai, yra plačioje perspektyvoje ir labai naudingas.

Niekada nenustokite veikti pagal žodį „naujas“:

Nors knygos buvo „Amazon“ pradžia, tai tikrai nebuvo pabaiga. 1994 m. Jeffas Bezosas perėmė didžiuosius knygynų tinklus, o po trejų metų bendrovė turėjo daugiau nei 2,5 milijono knygų ir pardavė 148 milijonus dolerių.

Bezosas neketino sustoti vien prie knygų. Kartu su knygomis „Amazon“ pradėjo plėsti CD, DVD, drabužių, žaislų, biuro gaminių ir kt. Šiandien tai pasirodė kaip mokėjimo vartai, „Amazon“ filmai ir serialų transliacijos platforma ir daug daugiau. Šis aspektas aiškiai teigia, kad nauji dalykai ir išradimai niekada nenustojo patekti į „Amazon“ vaizdą.

Nesibaigiantis išradimo procesas buvo puiki priežastis, kodėl „Amazon“ buvo palaikoma visus šiuos metus rinkoje. Jeffas Bezosas vis pridėjo naujų visose savo operacijose, o tai savo ruožtu augo greičiau nei vidutiniškai. Tai yra įrodytas faktas, kad nauji dalykai gali mus išmokyti daugiau nei žlugti.

„Jei nuspręsite, kad atliksite tik tuos dalykus, kuriuos žinote, kad veiksite, paliksite ant stalo daug galimybių.“ – Jeffas Bezosas

Pertraukite stereotipą ir makiažą į naujus įprastus dalykus

Jeffas Bezosas buvo pirmoji kompanija, įvedusi lojalumo programą „Amazon Prime“, kur dviejų dienų ir vienos dienos pristatymai buvo normalizuoti lojaliems klientams. Šioms programoms reikėjo intensyvaus darbo iš pakavimo, transporto, užsakymų pateikimo skyrių ir efektyvesnio darbo. Vis dėlto Bezosas privertė juos dirbti be pastangų ir normalizavo apsipirkimą internete kaip dieną prekybos centre.

Antra, jis pakvietė trečiųjų šalių pardavėjus išvardyti prekes „Amazon“ ir tiesiogiai konkuruoti su savo produktais. Kvietimas varžytis į savo priešakį yra retas; tai atnešė kitokį aspektą įmonėms rinkoje.

Panaikinti stereotipus niekada nėra lengva; sunku susidurti su tradiciškai laikomais būdais ir metodais. Bet juos sulaužius gali atsirasti kitas didelis dalykas, kuris gali pakreipti galvą ar geresnis būdas daryti dalykus, nei buvo daroma iš pradžių. Nauji įprasti dalykai yra tai, kaip mes pasiekėme fiksuotojo ryšio telefonus ir nuo gryno oro iki oro kondicionierių; jei ne laužyti stereotipus, mes niekada neturėtume šių pokyčių.

Jei jums kažkas sekasi, įsitikinkite, kad padarėte spardą, kad tai užkluptų kitiems

2006 m. „Amazon“ pradėjo siūlyti debesų kompiuterijos paslaugas kitoms įmonėms. Tai buvo įmonėje įdiegta technologija, leidžianti vykdyti savo verslą, tačiau jie nuėjo protingu keliu ir perteikė jį kitiems. Tai greitai pritraukė klientus nuo NASA iki „Netflix“ ir buvo karvė grynaisiais pinigais į „Amazon“, kur 2019 m. Ji uždirbo 35 mlrd. USD.

Jei žinote tam tikrą savybę, įgūdį ar išradimą, kuris gali dominti pasaulį, įsitikinkite, kad visas idėjas išnaudojote, kad kartu su jomis augtumėte. Nors jūsų idėja auga rinkoje, jūs galite augti individualiai arba kaip verslas be klaidų.

Siekite dangaus ir niekada nepasitenkinkite mažiau

Jeffas Bezosas visada buvo tas, kuris vertino sėkmę idėjose ir niekada nesiskaitė. Jis taip pat yra tarp nedaugelio į klientus orientuotų verslininkų pasaulyje. Jis pasakė:Jei esate orientuotas į konkurentą, turite palaukti, kol konkurentas ką nors padarys. Orientavimasis į klientą leidžia būti novatoriškesniems“. Jeffas Bezosas, tikėdamasis savo technologiniais įgūdžiais ir tik internetu, įkūrė „Amazon“, vieną pirmųjų savo garaže veikiančių internetinių verslų.

Šiandien Bezoso vertė yra 182 mlrd. USD; turtingiausias pasaulio žmogus kartu su prielaida, kad tai bus pirmasis trilijonierius pasaulyje. Geriausia apie jį ir „Amazon“ paleidimą buvo tai, kad jis žinojo, kad „Amazon“ negali egzistuoti fiziniame pasaulyje, ir 1995 m., Kai mes visi atsilikome nuo interneto aspekto, jis jį išnaudojo iki galo.

Jeffas Bezosas niekada negalvojo apie tai, ko jis gali prarasti paleisdamas „Amazon“ ar metęs gerai apmokamą pelningą darbą. Jei jis apie tai pagalvotų, nepasinaudotų galimybėmis ir nerizikuotų, jis nepatektų į turtingiausiųjų sąrašą. „Amazon“ buvo viena iš kompanijų, kurios galvojo apie didelius ir pradėjo mažus, bet vis tiek veiklą pradėjo, nepaisydamos prieš ją nukreiptų aplinkosaugos jėgų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *