Rinkodaros strategija yra tokia niūri ir efektyvi

Įsivaizduokite, kad norite pristatyti naują ledų prekės ženklą. Kaip ankstyvos stadijos verslininkas, spaudimas pasisekti yra itin didelis. Jūs nustatote paleidimo datą ir bandote gauti kuo daugiau dalykų: išbandyti skonius, patvirtinti „F&B“, dirbti su prekės ženklu, logotipu ir sukurti savo socialines paskyras. Per šį procesą jūsų smegenyse pulsuoja viena viltis: paleidimo dieną, kai pro jūsų duris ateina pirmieji klientai, visa tai turi atrodyti puikiai, didingai, tobulai.

Daugelis verslininkų dėjo daug vilčių dėl savo veiklos pradžios. Tiesą sakant, spaudimas yra toks didelis, jūs tikrai žinote keletą žmonių, kurie delsia įgyvendinti savo idėją, nes jie tiesiog nemano, kad produktas dar yra tobulas. Ši strategija yra visiškai kitokia.

Viso dalyvavimo metodas

Metodo esmė yra leisti auditorijai už savo produkto kūrimo sceną. Joje derinami pramogų aspektai, televizijos realybė ir labai išsamus visų svarbiausių produkto aspektų mokymas. Užuot pradėję rinkodarą po to, kai paleidote, jūs pradedate ją tą pačią dieną, kai nusprendžiate dėl naujo produkto ar paslaugos.

Jei taikytumėte šią rinkodaros strategiją mūsų ledų parduotuvės pavyzdyje, nelauktumėte, kol paskelbsite naujienas su pasauliu. Vietoj to, jūs eitumėte tiesiogiai per bet kurią jums prieinamą socialinę žiniasklaidą ir pasidalintumėte procesu. 1 dieną kalbėtumėte apie svajonę ir viziją. Antrą dieną savo auditoriją nuvešite į „F&B“ reglamentų biurą ir pasidalinsite visais reikalingais dokumentų nusivylimais. 3 dieną jūs perteiksite savo patirtį renkantis skonį ir kad žmonės padėtų balsuoti už įdomiausius derinius.

„Sukurkite tai, ką myli 100 žmonių, o ne tai, ką mėgsta milijonas žmonių“. – Brianas Českas

Ar jums reikia esamos auditorijos?

Kai sutiksite drąsos parodyti „užkulisius“, gali kilti akivaizdi abejonė dėl auditorijos poreikio. Įsikūrę tvirtą asmeninį prekės ženklą, dideli vardai gali parduoti bet ką – nuo veido kremų iki batų raištelių. Ar tokio tipo metodas tiks mirtingiesiems, tokiems kaip jūs ir aš?

Siekdamas atsakyti į šį klausimą, aš susipažinau su tinklalaidės „Pasirinkite nesustabdomą“ istorija. Praėjus 3 dienoms po jos paleidimo „iTunes“, podcast’as Kanados verslumo kategorijoje užėmė 3 vietą. Per pirmuosius metus jis buvo pristatytas „iTunes“ pagrindiniame puslapyje kaip naujas ir vertas dėmesio podcast’as. Niekas to neskamba pernelyg neįprastai, nebent jūs žinote istoriją. Kerri Macaulay, „Pasirinkti nesustabdomą“ vedėja, dalijasi, kad kai kilo idėja paleisti tinklalaidę, visą jos auditoriją sudarė 800 žmonių, esančių jos el. Auditorijos įtraukimas į užkulisius buvo didelė jos strategijos dalis ir greitai pasirodė verta.

Kerri dalijasi, kaip ji pradėjo, paryškindama pareiškimą: ji ketino paleisti savo tinklalaidę po 30 dienų. Kitas 30 dienų ji ėjo gyvai dalydamasi kelione. Buvo laiko spaudimas, buvo spaudimas iš tikrųjų įvykdyti pažadą net ir su maža auditorija. Keista, kad jos pirmasis pranešimo vaizdo įrašas tikrai patraukė ir pritraukė draugų draugus, kurie norėjo ją nudžiuginti, nes ji užsiėmė dideliu baisiu tikslu. Tada Macaulay sukūrė grupę „Podcast Launch“, kurioje tiksliai dokumentavo savo kelionę.

30 dienų pabaigoje grupę sudarė tik 305 sekėjai. Praėjus kelioms dienoms, dar negirdėtas visiškai naujas podcast’as pateko į verslumo kategorijos 3-ią vietą po Tim Ferris ir Gary Vee. Visa tai dėka ypatingo šios mažos ir galingos grupės įsitraukimo.

Ar kas nors gali sukurti tokią grupę? Aš taip tikiu. Atrodo, kad drąsa yra pagrindinis komponentas įgyvendinant šią strategiją. Kerri mano, kad jos strategijoje buvo keli pagrindiniai elementai.

Laikykitės šios formulės:

  1. Prisiimkite viešą įsipareigojimą – Pradėkite pasakodami kitiems, ką dirbsite. Kuo aukštesnis tikslas, tuo įdomiau stebėti. Tačiau nepamirškite, kad metodas yra vertas tik tuo atveju, jei esate 100% tikras, kad ketinate atlikti projektą. Kad ir kaip sunku būtų. Paskelbus naują tikslą „Facebook“, kad jo atsisakytumėte per kelias dienas, jūsų prekės ženklas nebus daug naudingas.
  2. Dalinkitės gerais, blogais ir negražiais – Dalintis sunkiais sprendimais, nesėkmingais bandymais ir dienomis, kai viskas nepavyko, atrodo nepaprastai baisu. Tačiau tai yra raktas į „realybės TV“ veiksnio, kuris priklijuos jūsų auditoriją prie jų ekranų, sukūrimą.
  3. Priverskite žmones jaustis sprendimų priėmimo proceso dalimi – Socialinė žiniasklaida siūlo daugybę sprendimų, kaip priimti sprendimus iš savo posėdžių salės ir įtraukti auditoriją. Nuo balsavimo už knygos viršelį iki klausimo, kokias temas turėtų apimti jūsų naujasis kursas. Savo klasikinėje rinkodaros knygoje „Triggers“ Joe Shugermanas nurodo, kaip nuoseklumas yra svarbus pirkimo veiksnys. Kai žmonės jums duos ką nors (net 5 sekundes laiko palikti balsavimą), jie labiau linkę duoti daugiau (užsiregistruoti arba nusipirkti).
  4. Laikykite jį mažai produkcijos – Macaulay įtraukė savo auditoriją per visą 30 dienų procesą, tiesiog pradėdamas veikti „Facebook“. Glamintų ekspertų pasaulyje sąžiningumas ir paprastumas gaivina.

„Arba parašykite ką nors verta skaityti, arba padarykite tai, apie ką verta parašyti“. – Benjaminas Franklinas

Laiko patikrintas metodas

Jei jums įdomu, ar klientų užkulisiai yra šiuolaikinių laikų atributas, kurį leidžia transliuoti prietaisai kišenėje, leiskite man pateikti pavyzdį iš rinkodaros ir reklaminės klasikos.

Claude’as C. Hopkinsas laikomas vienu iš reklamos pradininkų. 1907 m. Hopkinsą pasamdė „Schlitz Brewing Company“ ir pavesta perimti savo alaus prekės ženklą nuo lentelių pabaigos iki pirmo kliento pasirinkimo. Apsilankęs gamykloje, garsusis reklamos autorius buvo sužavėtas įmantriu alaus gamybos procesu. Jam kilo mintis aprašyti procesą savo skelbime. Tačiau jo darbdaviai abejojo. Jie teigė, kad visi kiti alaus daryklos darė lygiai tą patį. Procesas, kuris jiems buvo akivaizdus, ​​vartotojams buvo tikrai paslaptis, o Hopkinsas žinojo, kad pirmoji įmonė, apie kurią kalbama užkulisiuose, laimės daug. Dėl to atsirado trumpas tekstinis skelbimas, kurį jis parašė ir išplatino laikraščiuose.

Jo supratimas apie klientų psichologiją pasirodė esąs tikslus: žmonės buvo sužavėti sužinoję apie tai, ką aludariai laikė „nuobodžiu ir neįdomiu“. Pardavimas išaugo į viršų ir buvo sukurtas garsus mokyklinių knygų reklamavimo atvejis.

Psichologiniai šio metodo principai buvo veiksmingi prieš 100 metų, kaip ir šiandien. Autentiškumas yra savotiškas madingas žodis, tačiau pažvelgęs į tai per 2 sėkmingų paleidimo istorijų objektyvą, padėjau man tai pamatyti kitoje šviesoje. Tai ne tik tai, kad pridėsite sunkumų į savo verslumo glamą. Vietoj to, yra tęstinumas, yra žmonių pasiėmimas į kelionę, sąžiningumas, kai nesi visko ekspertas, ir kviečia žmones stebėti, kaip tu tuo tampi.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *