Kaip tapti savarankišku skaitmeninės rinkodaros ekspertu

Kadangi vartotojai vis daugiau laiko praleidžia naudodamiesi internetu ir mažiau – kitais kanalais, reklamuotojai taip pat priversti sekti šia tendencija. Skelbimai turi būti ten, kur yra žiūrovų akys. Deja, skaitmeninė rinkodara nėra tokia paprasta ir paprasta kaip tradicinė rinkodara.

Skaitmeninę rinkodarą geriausiai vykdyti patiems ir dėl įvairių praktinių priežasčių jos negalima perduoti skaitmeninės rinkodaros agentūrai. Dėl šios priežasties skaitmeninės rinkodaros specialistų šiuo metu ieškoma visame pasaulyje, o ateityje tokių kandidatų paklausa tik didės.

marketingo mergina

skaitmeninės rinkodaros ekspertas

Jei turite rinkodaros išsilavinimą ir norite tapti skaitmeninės rinkodaros ekspertu; galbūt jums kyla klausimas, koks yra geriausias būdas tai padaryti. Yra keletas skaitmeninės rinkodaros kursų, kurie siūlomi kaip seminarai, internetiniai kursai ir individualios mokymo programos.

Yra net MBA programų, kuriose specializuojamasi skaitmeninės rinkodaros srityje, pvz: NYU Stern MBA skaitmeninės rinkodaros programa. Yra sertifikavimo egzaminų, pavyzdžiui, „HubSpot Inbound Marketing“ sertifikavimo programa ir „Google Adwords“ sertifikavimas. Tačiau ar lankydami visus šiuos kursus ir gaudami visus sertifikatus tapsite skaitmeninės rinkodaros specialistais? Atsakymas – didelis NE. Tai gali padėti išmokti skaitmeninės rinkodaros pagrindus ir net kai kurias pažangias skaitmeninės rinkodaros sąvokas, tačiau tai nepadarys jūsų pasirengusiais karjerai, pavyzdžiui, skaitmeninės rinkodaros vadovo pareigoms. Skaitmeninės rinkodaros kompetencija įgyjama su skaitmeninės rinkodaros patirtimi.

Geriausias būdas tapti skaitmeninės rinkodaros ekspertu – nuo šiandien pradėti praktikuoti skaitmeninę rinkodarą. Geriausia, kad skaitmeninę rinkodarą galite pradėti vykdyti labai mažu mastu. Jums tereikia kompiuterio, interneto ryšio ir nedidelės pinigų sumos. Skaitmeninės rinkodaros galite išmokti taikydami sąvokas savo mini projekte. Štai ką galite daryti jau dabar:

Skaitmeninės rinkodaros taikymas nedideliu mastu

Išsirinkite temą, kuri jus domina, ir pradėkite apie ją rašyti tinklaraštį. Išlaidų: Apie 50 JAV dolerių per metus už domeną ir prieglobą.
Išmokite šiek tiek apie SEO ir rašykite SEO optimizuotus straipsnius savo tinklaraštyje.
Įdiekite „Google Analytics“ stebėjimo kodą ir patikrinkite, ar sulaukiate tam tikro srauto į savo tinklaraštį. Išnagrinėkite „Google Analytics“.
Atidarykite „Adwords“ paskyrą ir atlikite raktažodžių tyrimą, kad sužinotumėte, ko žmonės ieško „Google“ paieškoje, norėdami rasti informacijos tinklaraščio tema.
Parašykite daugiau straipsnių ir paskelbkite juos savo tinklaraštyje.
Atidarykite tinklaraščiui skirtą „Facebook“ puslapį (be asmeninio puslapio) ir dalinkitės straipsniais „Facebook“ puslapyje.
Reklamuokite savo puslapį naudodami „Facebook“ reklamą. Reklamai skirtas biudžetas gali būti vos 10 dolerių.
Savo tinklaraštyje įdiegkite „Facebook“ patinka langelį.
Į savo tinklaraščio straipsnius įterpkite bendrinimo socialiniuose tinkluose mygtukus. Tai galite padaryti naudodamiesi „WordPress“ įskiepiais ir tai yra nemokama.
Užsisakykite el. pašto rinkodaros paslaugą, pavyzdžiui, „Aweber“. Kainuoja 20 dolerių per mėnesį. Taip pat išbandykite „MailChimp“.
Įterpkite į savo tinklaraštį el. pašto registracijos formas ir rinkite prenumeratorius. Siųskite prenumeratoriams el. laiškus kaskart, kai ką nors paskelbsite savo tinklaraštyje.
Reklamuokite savo „Facebook“ puslapį per el. pašto rinkodarą ir savo ruožtu taip pat gaukite daugiau el. pašto prenumeratorių iš savo „Facebook“ puslapio.
Reklamuokite savo tinklaraštį per „Adwords“. Pradėkite nuo labai mažų CPC pasiūlymų. Dauguma naujų „Adwords“ paskyrų gauna nemokamą 100 JAV dolerių kreditą reklamai. Jei jo negaunate, paskambinkite į „Adwords“ palaikymo tarnybą ir jie suteiks jums nemokamų kreditų, kad galėtumėte pradėti.
Užsiregistruokite „Google Adsense“ ir savo tinklaraštyje dislokuokite reklamos kodus.
Konvertuokite savo tinklaraštį į mobiliesiems įrenginiams pritaikytą tinklaraštį ir sukurkite mobiliąsias reklamas „Adwords“.
Visus minėtus veiksmus galite atlikti per 30 dienų, investuodami po vieną valandą per dieną. Atlikę visus pirmiau nurodytus veiksmus, įgysite praktinės patirties šiose srityse, kurios iš esmės sudaro šiuos pagrindinius skaitmeninės rinkodaros komponentus:

    • Skaitmeninės rinkodaros komponentai

 

    • Turinio rinkodara

 

    • Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO)

 

    • Mokama paieška (PPC)

 

    • el. pašto rinkodara

 

    • Socialinės žiniasklaidos rinkodara

 

    • Skaitmeninio rodymo rinkodara (Ad Ops)

 

    • Interneto analizė ir ataskaitų rengimas

 

    Mobilioji rinkodara

0 valandų patirtis nepadarys jūsų skaitmeninės rinkodaros ekspertu, tačiau būsite daug geriau kvalifikuotas skaitmeninės rinkodaros specialistas nei dauguma rinkoje esančių žmonių. Po to galėsite toliau didinti savo mini projektą ir pridėti prie jo dar daugiau dalykų. Pavyzdžiui, „Google webmaster tools“ integracija – tai, ko nepaminėjau pirmiau pateiktame sąraše, tačiau tai svarbu skaitmeninei rinkodarai. Jūsų kompetencija padidės iki tokio lygio, kad būsite pasirengę didinti projekto mastą.

Aš pats tapau skaitmeninės rinkodaros ekspertu. Mano pirmasis projektas BikeAdvice prasidėjo nuo pirmiau minėtų žingsnių. Toliau jį didinau iki tokio lygio, kad jis pasiekė daugiau nei 1 mln. puslapių peržiūrų per mėnesį ir tuo metu buvo vienas iš pirmaujančių motociklų portalų Indijoje. Jis tapo visiškai veikiančiu verslu su 5 komandos nariais, didelėmis pajamomis iš vaizdinės reklamos ir glaudžiais ryšiais su pirmaujančiais motociklų gamintojais Indijoje. Dabar šį projektą įsigijo didelė žiniasklaidos bendrovė.

Skaitmeninės rinkodaros vadybininko darbas
Praktinė skaitmeninės rinkodaros principų taikymo patirtis ir tam tikra kvalifikacija bei sertifikatai leidžia jums tapti idealiu kandidatu į prekės ženklo ar įmonės skaitmeninės rinkodaros vadovo pareigas.

Būdamas skaitmeninės rinkodaros vadybininku, būsite atsakingas už vadovavimą visam įmonės skaitmeninės rinkodaros padaliniui. Jums taip pat gali tekti vadovauti žmonių komandai, kuri bus pasirengusi vykdyti konkrečius skaitmeninės rinkodaros veiksmus. Skaitmeninė rinkodara yra veiksmingiausia, kai visi skaitmeninės rinkodaros komponentai naudojami taip, kad jie vienas kitą papildytų. Tai dar vadinama integruota skaitmenine rinkodara. Jei įmonė yra pakankamai didelė, pareigų pavadinimas gali būti skaitmeninės rinkodaros viceprezidentas, kuriam pavaldūs keli vadovai. Tokių darbo vietų sparčiai atsiranda ir jos gali būti labai pelningos.

Jei jūsų nedomina nuolatinis darbas, kaip ką tik minėjau, vis tiek galite naudotis savo skaitmeninės rinkodaros žiniomis konsultuodami, skaitydami pranešimus konferencijose ir universitetuose bei plėtodami savo interneto projektus.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *