Štai kas daugumai žmonių klysta dėl pozityvumo

O jei pasakyčiau, kad esi pozityvus, yra didelis laiko švaistymas? Ar tai būtų beprotiška? Na, patikėk manimi, taip nėra. Taip yra todėl, kad 90% žmonių pozityvumą naudoja visiškai neteisingai. Ir einant toliau, geriausiu atveju tai gali sukelti neautentiškumo jausmą ir žemą motyvaciją. Bet yra būdas tai išspręsti. Aš garantuoju, kad kai pozityvumas daromas tokiu būdu, tai gali būti galingas motyvacijos šaltinis, kuris sustiprina jūsų pasitikėjimą ir pasididžiavimą procesu.

Kaip neteisingai visi įgauna pozityvumą

Jūs jau matėte bendrų motyvacinių frazių. Žinote, tokios frazės:

  • Tu gali tai padaryti!
  • Viskas įmanoma!
  • Tiesiog tikėk!

Ir taip toliau, ir taip toliau. Bet jei esate kažkas panašaus į mane, sakant šias frazes jaučiamas visiškai neautentiškas ir net šiek tiek įkyrus. Kodėl taip yra? Nes jie nėra pagrįsti tikrove. Tiksliau – jie nėra pagrįsti mano tikrovė. Aš matau tai, kad šios frazės neturi nieko bendra su mano patirtimi, asmenybe ar tuo, kaip man paprastai sekasi gyvenime. Jie tiesiog yra konservuoti pareiškimai, kuriuos gali šaukti bet kas. Nepaisyti šio fakto neįmanoma.

„Pozityvumas visada laimi. Visada “. – Gary Vaynerchukas

Raktas, kad pozityvumas veiktų

Būsite kvailys, jei visiškai atmesite pozityvumą. Jūs ką tik sužinojote, kaip tai padaryti efektyviai ir iš tikrųjų. Ir tai padaryti yra paprastas būdas. Paslaptis yra tiesiog padaryti jūsų motyvacines frazes teigiamomis ir objektyviomis

Pirmoji dalis yra akivaizdi. Tiesiog įsitikinkite, kad tai iš tikrųjų jaučiasi kaip motyvacinė frazė. Bet objektyvu? Ką tai reiškia? Pirmiausia leiskite pasidalinti ten, kur sužinojau apie šią techniką.

Yra sporto psichologas, vardu daktaras Jonas Faderis. Jis parašė knygą „Gyvenimas kaip sportas“ ir kalba apie šią techniką, pavadintą „Objektyvus optimizmas“. Ir jis konkrečiai pabrėžia, kad šis metodas buvo sėkmingai naudojamas daugeliui jo puikių sportininkų.

(Ir turėkite omenyje, kad sporte yra visko. Nėra vietos puriam pozityvumui, kuris „galėtų“ būti naudingas)

Tiesą sakant, yra Izraelio buvęs pusvidutinio svorio bokso čempionas, kuris taip pat naudoja šią techniką. Jo vardas Jurijus Foremanas. Ir per rungtynes ​​jis kartoja galvoje tam tikras mantras, kad jo dėmesys ir motyvacija išliktų tvirti ir tvirti. Remiantis jo sąrašu, akivaizdu, kad viskas, ką jis pats pasakoja, yra priminimas, kad jis užsitarnavo vietą ringe. Štai keli dalykai, kuriuos jis kartoja:

  • – Aš sunkiai treniravausi.
  • – Aš padariau visą darbą.
  • „Aš pasiruošęs.“

Štai kaip jūs galite tai naudoti – pagalvokite, kur jums jau pasisekė gyvenime ar kur jūsų pasirodymas yra geriausias. Tai gali būti didelė ar maža sėkmė. Arba netgi jūsų turima patikima charakteristika.

Pavyzdžiui:

  • Nuosekliai lankytis sporto salėje
  • Gauti gerą darbą
  • Įvaldyti instrumentą
  • Būkite ramus, kai tai svarbu
  • Būti efektyviu planuotoju

Tikrai, čia nėra „per žemo“ slenksčio – kiekvienas laimėjimas, įrodytas įgūdis ir pasiekimas yra svarbūs. Nustačius kelis iš jų, tiesiog pasirinkite tinkamiausią savo dabartiniam tikslui ir paverskite tą „laimėjimą“ motyvacine fraze, kurią galite naudoti, kai jums to reikia. Staiga tai, kas kažkada buvo bendras teiginys, dabar yra įrodymais pagrįsta motyvacijos priemonė.

Štai keli pavyzdžiai:

  • – Jie pasirinko mane. (Jei jaučiatės nepakankamai kvalifikuotas paaukštinimui, tiesiog nepamirškite, kad jie pasirinko jus dėl priežasties – jūsų įgūdžiai ir galimybės yra tikri)
  • „Mano ramybė sukuria galią“. (Jei jūsų pagrindinis įgūdis išlieka ramus, naudokite šią frazę, kai jums reikia kontroliuoti „haywire“ situacijas ir susitvarkyti.)
  • – Tiesiog dar vienas atstovas. (Aš tai naudoju, kai jaučiu pasipriešinimą sporto salėje. Tai priminimas, kad anksčiau jau atlikau tūkstančius pakartojimų – tai kas dar vienas?)
  • – Aš įdėjau darbo. (Kaip ir su Jurijumi Foremanu, jei kažko mokėtės, neleiskite šiam faktui paslysti, kai tai svarbu. Naudokite šią frazę, kad padėtumėte į perspektyvą)

Kaip matote, tai daug galingiau, kai jūsų motyvacija gimsta iš realaus gyvenimo patirties. Jie turi svorį, kuris turi tiesioginį ir ilgalaikį poveikį jūsų sugebėjimams atlikti darbus. Geriausia tai, kad jie pritaikyti jums, kaip asmeniui, – niekas kitas negali jo naudoti, tik jūs.

„Tikėjimas neigiamomis mintimis yra vienintelis didžiausias kliūtis sėkmei“. – Charlesas F. Glassmanas

Jūsų sėkmės ir motyvacijos „mantra“

Šie teiginiai panašūs į NOS naudojimą automobilyje – kai jaučiate, kad prarandate greitį ar susitinkate su pasipriešinimu atliekamai užduočiai, jūs jį vėl sugadinate, kad vėl įgytumėte greitį ir pagreitį. Bet jei vietoj to naudojate žemos kokybės NOS (dar vadinamą „pūkų pozityvumu“), nesitikėkite, kad gausite iš jo daug ridos. Vietoj to, sutelkite dėmesį į savo įrodymais pagrįstą motyvacinę frazę, kurią tinkamai pavadino dr. Jon Fader, „mantra“.

Ir greičiausiai jausitės motyvuoti, autentiški ir net pasididžiavę, nes jūsų frazė jums primena faktą, kad jau turite pergalių savo gyvenime. Ir dabar jis naudojamas dar daugiau pergalių kurimui. Taigi nelaukite, kol padarysite savo mantrą, ir naudokite ją, kad šiandien sulauktumėte dar daugiau sėkmės.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *