Ar galite lygiagrečiai parkuoti? Šis keblus manevras ilgą laiką buvo vertinamas kaip vairuotojų matas ir bijoma bet kokio vairavimo egzamino dalis. Tiesiog naršykite bet kokią internetinę vaizdo įrašų svetainę ir bus tūkstančiai klipų, kuriuose vairuotojai stengiasi atlikti procedūrą, daužyti savo automobilį ar tiesiog atsisakyti.
1991 m. Atbulinės eigos parkavimo manevras tapo privaloma vairavimo egzamino dalimi, tačiau dešimtys tūkstančių vairuotojų JK keliuose niekada negalėjo mokyti tinkamai ir greitai pastatyti automobilius.
Kai daugelis vairuotojų jaudinasi dėl savo automobilių stovėjimo vietos, o kai kurie pasirengę apskritai išvengti sunkių vietų, keli gamintojai atėjo į pagalbą. Parkavimo davikliai ir atbulinės eigos kameros yra naudingos, bet argi nebūtų dar geriau, jei automobilis paprasčiausiai pastatytų save? Tas žygdarbis buvo gryna fantazija, matyta tik tokiose televizijos laidose kaip „Knight Rider“ prieš kelis dešimtmečius, tačiau šiandien daugumą automobilių galite įsigyti iš „Mercedes“ su „ Parktronic“ ar net populiariais mažais automobiliais, tokiais kaip „ Ford Fiesta“ .
Pasirinkite savaiminio stovėjimo režimą, kruopščiai važiuokite pro norimą stovėjimo aikštelę, o ekrane bus rodoma, kai jis ras pakankamai didelę erdvę, kurioje galėsite pastatyti automobilį. Sustokite, pasirinkite vietą (jei jūsų transporto priemonei reikia šio žingsnio), paraginti pasirinkite pavarą ir nuimkite rankas nuo vairo. Daugumoje transporto priemonių būsite įspėti, kad automobilis vairuos už jus. Turėsite žinoti savo aplinką ir atmerkti akis nuo galimų pavojų, tačiau būsite tiksliai nukreipti į erdvę.
Naujausiai savaiminio parkavimo technologijos evoliucijai net nereikia liesti pedalų, automobiliuose su automatinėmis greičių dėžėmis pasirenkant pavarą į priekį ir atgal, o baigus – įjungti stovėjimo stabdį. Nedaugelis prabangių automobilių siūlo net paprastą „nuotolinio valdymo“ funkciją, kai galite pastatyti automobilį stovėdami šalia jo, naudodamiesi raktu ar išmaniuoju telefonu. Tai tikrai pasuks kai kurias galvas už jūsų vietinio prekybos centro.
10 geriausių savitarnos automobilių sąrašą rasite žemiau …
Jei norėtumėte patobulinti savo parkavimo įgūdžius, užuot pasikliaudami savitarnos parkavimu, galbūt norėsite apžvelgti mūsų 10 geriausių mažiausių automobilių arba mūsų geriausių miesto automobilių , kurie idealiai tinka susidoroti su ankštomis automobilių stovėjimo vietomis, apžvalgą.
„Mercedes“ siūlo mūsų mėgstamą automobilių statymo sistemą „Parktronic“, kuri be jokių raginimų automatiškai ieško tinkamų vietų (įskaitant statmenas įlankas), tik reikalaudama sustoti ir pasirinkti atbulinę eigą. Kai nuspręsite leisti „C“ klasės parką už jus, jis valdys vairavimą, pagreitį, stabdymą ir netgi autonomiškai pasirinks pavarą į priekį ir atgal. Tai daro labai galingą įrankį, kurį vairuotojams taip pat lengva naudoti, nes jis veikia taip sklandžiai; nors bandant tai nebuvo visiškai tobula, reikėjo per daug judesių, kad patektum į kosmosą. Tai nėra brangus pasirinkimas; Vietoj to, kaip standartinis komplektas, kai apdailos lygis viršija SE klasę, taip pat yra 180 laipsnių atbulinės eigos kamera, kuri padės pastebėti netoliese esantį eismą ar pėsčiuosius. Ta pati technologija veikia taip pat gerai, kaip ir didesnėse„Mercedes“ E klasė .
„ Peugeot 3008“ yra vienas iš mėgstamiausių mūsų parduodamų automobilių, kuris apima ir jo automatinę parkavimo sistemą, kuri komplektuojama su pasirinktinai įsigyjamu „Visio Park 2“ priedų paketu, kurio „Allure“, „GT Line“ ir „GT“ komplektacijos kainuoja 450 svarų. Testuodami mes apibūdinome tai kaip „greitą ir ryžtingą“, užtikrintai pastatydami automobilį įlankose. Lygiagrečiai ir greitai atliko lygiagrečius parkavimo manevrus, nors reikia nurodyti, kokia linkme norite. Jos sistema, skirta išvaryti jus iš stovėjimo vietos, taip pat veikė žvaliai, tačiau ji visai priartėjo prie priekyje važiuojančios transporto priemonės.
„Citroen C4 Picasso“ yra penkių vietų šeimos MPV, kuris greičiausiai važiuoja su susijaudinusiais vaikais, todėl patogu leisti automobiliui pasirūpinti automobilių stovėjimu, kai pasieksite jų mėgstamas vietas. „C4 Picasso“ ir „Peugeot 3008“ yra glaudžiai susiję, tačiau, skirtingai nuo „Peugeot“, „Citroen“ „Park Assist“ sistemą kaip standartą gauna „Flair“ apdailoje, o „Feel“ versijose tai yra galimybė. Jis taip pat gali nukreipti jus į lygiagrečias ir įlankos erdves arba išvaryti jus iš siaurų tarpų, kol jūs greitinate ir stabdote, ir veikia panašiu tempu ir tiksliai. Taip pat galima įsigyti papildomą 360 laipsnių fotoaparatų sistemą, kuri suteikia galimybę apžiūrėti aplinką iš paukščio skrydžio.
5 serijos BMW yra vykdomoji sedanas automobilis, todėl automobilių stovėjimo aikštelė be jokių technologinių priemonių tikrai galėtų būti nervinantis patirtį. Norėdami leisti automobilių stovėjimo aikštelę už jus, paspauskite šalia pavarų svirties esantį „Assistant Parking“ mygtuką ir važiuokite pro vietą, kai indikatorius nustatytas to automobilio šone, ant kurio norite pastatyti automobilį. Kai bus rasta erdvė, ji pasirodys informacijos ir pramogų ekrane, leisdama ją pasirinkti naudojant „iDrive“ valdiklį. Tada paspauskite ir laikykite „Assistant Parking“ mygtuką, kai kojos nuleidžiamos nuo pedalų ir rankos nuo vairo, o 5 serija pastatys save, o manevro pabaigoje pastatys savo automatinę pavarų dėžę. Atleiskite mygtuką bet kuriuo procedūros metu ir automobilis sustos. Kai ši sistema pirmą kartą buvo pristatyta BMW 7 serijai, jis pateko į antraštes dėl savo nuotolinio parkavimo, leidžiančio stovėti už automobilio ribų ir „vairuoti“ jį pirmyn ir atgal naudodamas pažangų klavišą su savo jutikliniu ekranu. Tai idealiai tinka siauriems garažams ar erdvėms, kuriose būtų sunku įlipti ir išlipti iš automobilio. Tačiau mūsų bandytojams tai atrodė lėta ir „tarsi vedžioti šunį Crufts“, todėl tai buvo šiek tiek triukas.
„ Volkswagen Golf “ beveik viską daro labai gerai, ir tai apima jo savarankiško parkavimo įgūdžius. „Golf“ gali atskirti įvairius automobilių stovėjimo vietų stilius, ir mes pastebėjome, kad jis yra ypač įgudęs automobilių stovėjimo aikštelėje, kaip jums reikės daugumoje parduotuvių ir prekybos centrų. Tačiau automatiškai įrengtame „Golf“ radome sistemą, kuri gali išsijungti, jei per greitai perjungėme iš pavaros į atbulinę eigą arba nesustojome pakankamai ilgai tarp judėjimo pirmyn ir atgal. Net ir be atbulinės eigos kameros parkavimo jutikliai ir prietaisų skydelio ekranas suteikia daug nurodymų. „Park Assist“ neprivaloma visoje „Golf“ gamoje, kainuojanti vos 600 svarų.
Skandinaviškame „ Volvo XC60 “ interjere tvyro atpalaiduojanti atmosfera, o pats jūsų visureigis gali dar labiau sumažinti pulsą. „Volvo“ vykstantis karas su mygtukais reiškia, kad reikia perbraukti jutiklinį ekraną „Sensus“, kad pasirinktumėte „XC60“ savaiminio parkavimo funkcijas, tačiau kai tai padarysite, jis lengvai dirba lygiagrečiai ir įlankoje. „Volvo“ „Park Assist Pilot“ yra „Xenium“ pasirinkimo paketo dalis, kainuojanti 2 000 svarų. Tai tikrai nėra pigu, tačiau taip pat yra atidaromas panoraminis stoglangis ir 360 laipsnių fotoaparato vaizdas, todėl jis atrodo geriau vertingas.
Tai, kad „Ford Fiesta“ netgi rodomas šiame sąraše, yra įspūdingas, tačiau tai dar triumfuoja, atsižvelgiant į tai, kaip gerai veikia jo savaiminio parkavimo sistema. Taip, perkamiausias Didžiosios Britanijos automobilis ir modelis, kurį tūkstančiai žmonių kasmet išmoksta vairuoti, gali pastatyti save daugumoje erdvių su minimaliu triukšmu ar pastangomis. Tik nesitikėkite, kad vairavimo instruktorius leis jums jį naudoti – jie gali užklijuoti juostą virš mygtuko! „Active Park Assist“ vadinama sistema gali įveikti lygiagrečias ir statmenas (įlankos) automobilių stovėjimo vietas, kurios yra 20% ilgesnės ar platesnės nei pati „Fiesta“. Paspauskite mygtuką, kad jį suaktyvintumėte, ir jis vairuos, kol įsibėgėsite, stabdysite ir pakeisite pavarą. Tai paskatina ekrane rodomi nurodymai ir garsiniai signalai. Jei grįšite į savo automobilį, kad jis būtų apsuptas kaip sardinė, taip pat galite naudoti „Park-Out Assist“, kad išvengtumėte vietos.