SEO vietinis


Kas yra SEO?

Tai dažnas klausimas, kurį gali užduoti dauguma žmonių, ypač tie, kurie yra nauji arba nėra susipažinę su internetine rinkodara. SEO reiškia optimizavimą paieškos sistemoms. Liaudiškai tariant, tai srauto iš paieškos sistemų, pavyzdžiui, „Google“ sąrašų, surinkimo procesas. Šiame skaitinyje pateiksiu jums faktų apie SEO verslą, dabartinę SEO rinkos padėtį, taip pat šios srities ateities prognozes.

Pagrindiniai SEO rinkos dalyviai

Kaip ir bet kuri kita pramonės šaka pasaulyje, internetinis SEO verslas turi savo žaidėjų. Tai, be kita ko, SEO vietinių priemonių teikėjai, tokie kaip mažos skaitmeninės agentūros, SEO laisvai samdomi specialistai ir interneto svetainių dizaineriai.

SEO žaidėjų grąža
Pagrindinė priežastis, dėl kurios žmonės imasi verslo, yra siekis gauti pelno ir plėsti savo ekonominę padėtį. SEO verslo srityje grąžos rodikliai yra daug žadantys. Taip yra todėl, kad neseniai atliktas 12 mėnesių trukmės SEO grąžos tyrimas rodo, kad visi žaidėjai bent jau turėjo ką pasiimti namo. Tačiau grąža skiriasi priklausomai nuo žaidėjų darbštumo ir įgūdžių šioje srityje. Pavyzdžiui, šio tyrimo duomenimis, 34 % apklaustų SEO specialistų teigė gavę mažesnę nei 30 000 JAV dolerių sumą, o kita respondentų grupė, 17 %, teigė gavusi didesnę nei 500 000 JAV dolerių grąžą.

Iš minėtų statistinių duomenų akivaizdu, kad organizacijos dydis turėjo reikšmės nustatant gautų grąžinimų sumą. Logikai prieštarautų, kad didelė organizacija gautų mažas grąžintinų lėšų sumas, ir atvirkščiai. Be to, mažą apyvartą galėjo lemti tai, kad SEO specialistai dirbo ne visą darbo dieną, taip pat į rinką įžengė naujokai dėl mažo veiklos pajėgumo. Tačiau sunku prognozuoti, kokią kryptį SEO rinka greičiausiai pasirinks, nes nuo 2011 m. nėra aiškių SEO uždarbio pokyčių. Vis dėlto atrodo, kad vietos SEO paslaugų paklausa diena iš dienos didėja, o tai pritraukia vis daugiau dalyvių ir taip didina konkurenciją tarp SEO paslaugų teikėjų.

Iškylančios problemos, susijusios su dabartinėmis SEO pajamomis
Atsižvelgiant į minėtą grąžos pasiskirstymą, kyla keletas klausimų. Tarp jų yra šie:

– Iš statistinių duomenų matyti, kad didelė dalis SEO paslaugų teikėjų gauna mažas pajamas, o tai leidžia manyti, kad SEO paslaugų kainos yra mažos.
– Taip pat gali būti, kad mažos ir vidutinės įmonės nesupranta joms teikiamų SEO paslaugų vertės.
– Mažas pajamas gaunantys SEO specialistai, tie, kurie gavo mažiau nei 30 000 JAV dolerių metinių pajamų, taip pat abejoja, ar gali teikti kokybiškas paslaugas uždirbdami taip mažai.
– Taip pat nežinia, ar dauguma SEO specialistų vis dar dirbs, jei jų pajamos išliks nepakitusios.

Dabartinės SEO pajamos, tenkančios vienam klientui

Kaip ir metinė SEO grąža, taip ir SEO pajamos, tenkančios vienam klientui, skiriasi. Taip yra todėl, kad yra klientų, kurie mokėtų mažiau nei 100 USD per mėnesį, o kiti mokėtų daugiau nei 5000 USD per mėnesį. Tokį pajamų vienam klientui skirtumą galima paaiškinti teikiamų paslaugų tipu ir jų išsamumu. Verslo, kuriam klientas ieško SEO paslaugų, dydis taip pat turi įtakos nustatant mokėtiną sumą. Pavyzdžiui, mažoms įmonėms taikomas mažesnis mokestis vien todėl, kad jų poreikiai yra daug mažesni, palyginti su didelėmis franšizės įmonėmis, veikiančiomis keliose vietose.

Tyrimai taip pat rodo, kad kai kurie SEO paslaugų teikėjai dirba didelėmis apimtimis. Tokie SEO paslaugų teikėjai teikia paprastas SEO paslaugas už labai mažus mėnesinius įkainius. Dėl to tokie SEO paslaugų teikėjai galiausiai turi didelį klientų srautą ir didelį specializuotą pardavimų komandos tinklą.

Panašiai kai kurie SEO paslaugų teikėjai teikia išsamesnes, daug profesionaliau pagal kliento poreikius pritaikytas paslaugas, todėl jų klientų skaičius yra nedidelis.

Todėl dėl pirmiau pateiktų statistinių duomenų bet kuriam SEO paslaugų teikėjui dabartinėje rinkoje tampa labai svarbu veikti taip, kad jo veikla atitiktų jo nustatymus.

Šiuolaikinių SEO paslaugų teikėjų pajėgumai
Šiuo metu SEO paslaugų teikėjai aptarnauja daugiau klientų nei ankstesniais metais. Statistika rodo, kad apie 40 % rinkoje veikiančių SEO paslaugų teikėjų aptarnauja ne mažiau kaip 11 klientų, o 23 % SEO paslaugų teikėjų aptarnauja ne mažiau kaip 21 klientą. Dėl tokio didelio klientų skaičiaus reikia atlikti daugiau auditų, atlikti daug užduočių, tyrimų, ataskaitų ir dar daugiau klientų skambučių. Didelis klientų skaičius taip pat reikalauja didelio efektyvumo, kad klientai būtų užtikrinti kokybiškomis paslaugomis.

Daugumos SEO specialistų rinkos struktūra
SEO specialistai savo verslui reklamuoti naudoja keletą rinkodaros metodų. Neprisijungę rinkodaros kanalai, tokie kaip „iš lūpų į lūpas“, daugumos SEO specialistų įvardijami kaip veiksmingiausias rinkodaros būdas. Tai galima paaiškinti pasitikėjimo lygiu, verslo reputacija, taip pat ryšiais, užmegztais per neviešo ryšio kampanijas.

Greta rinkodaros neprisijungus prie interneto SEO specialistai taip pat praktikuoja rinkodarą internete, pavyzdžiui, naudoja „LinkedIn“ ir socialinę žiniasklaidą. Tačiau dauguma SEO specialistų nurodė, kad „LinkedIn“ yra geriausias pasirinkimas, palyginti su socialiniais tinklais, nes jame yra geresnės sąlygos vadovams generuoti ir tinklams užmegzti.

SEO teikiamos paslaugos
Dauguma SEO rinkos dalyvių siūlo svetainės optimizavimo paslaugas – tai praktikuoja 91 % SEO specialistų. Optimizavimą „Google+“ tinkle taip pat praktikuoja nemažai SEO specialistų, nes 86 % teigė siūlantys šią paslaugą savo klientams. Kalbant apie partnerinę rinkodarą, tik nedidelė dalis (11 %) SEO specialistų siūlo šią paslaugą savo klientams.

Kitos SEO specialistų siūlomos paslaugos:

– Turinio kūrimas ir (arba) optimizavimas
– Nuorodų kūrimas
– citatų kūrimas
– Socialinės žiniasklaidos rinkodara
– Interneto svetainių kūrimas
– PPC
– Mobiliųjų svetainių kūrimas
– Vaizdo įrašų rinkodara ir mobilioji rinkodara.

Labiausiai SEO klientų pageidaujama paslauga yra rinkodara svetainėje, o mažiausiai pageidaujama paslauga – partnerinė rinkodara. Kitos paslaugos yra vidutiniškai paklausios. Tačiau dauguma mažų ir vidutinių įmonių nesupranta, kokias galimybes joms gali atverti vaizdo įrašų ir mobilioji rinkodara, todėl linkusios šiomis paslaugomis nesinaudoti. Todėl SEO specialistai turi šviesti savo klientus apie šiuos rinkodaros kanalus, kad jie galėtų jais naudotis.

Paklausti apie internetines SEO paslaugas, kurios, SEO specialistų manymu, yra veiksmingos, 82 proc. jų atsakė, kad bendroji paieška yra veiksmingiausia generuojant potencialius klientus. Vietinė paieška, atrodo, yra antra pagal gerumą, kai už ją balsavo 62 % SEO apklausoje dalyvavusių respondentų. PPC yra trečioje vietoje su 53 %, o socialinė žiniasklaida – ketvirtoje su 26 %. Kasdieniai pasiūlymai atrodo patrauklūs daugumai SEO specialistų, nes už juos balsavo tik 1 %.

Nuobodžios SEO užduotys

55 % šiuo metu rinkoje dirbančių SEO specialistų mano, kad nuorodų kūrimas yra nuobodžiausias ir daugiausiai laiko reikalaujantis darbas. Kiti, nors tik 15 %, mano, kad turinio rašymas yra nuobodžiausia ir daugiausiai laiko užimanti užduotis iš visų jų atliekamų užduočių. Todėl aiškėja, kad 55 %, kurie nuorodų kūrimą laiko nuobodžiu, ši užduotis jiems taip pat yra nuobodi.

Ateities prognozės
Tai yra apybraiža to, ko tikimės artimiausioje ateityje, kiek tai susiję su SEO verslu.

SEO verslo plėtra
Palyginti su ankstesniais metais, SEO verslas nuolat auga ir plečiasi. Dauguma SEO specialistų (apie 93 proc.) ne tik optimistiškai nusiteikę dėl savo verslo plėtros, bet ir tikisi, kad jų verslas augs. Atrodo, kad ryžtingai siekdami plėsti savo verslą, dauguma SEO įmonių (apie 82 %) yra pasirengusios įdarbinti daugiau darbuotojų, kad galėtų įgyvendinti norimą augimo lygį.

Taip pat tikimasi, kad socialinė žiniasklaida augs ir bus veiksmingesnė net už vietos katalogus. Taip yra todėl, kad dauguma SEO specialistų mano, jog socialinė žiniasklaida gali būti veiksmingesnė dėl draugų rekomendacijų. Taip pat tikimasi, kad naudojimasis mobiliaisiais telefonais toliau augs ir taps aktualus vietos įmonėms.

 

 


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.